شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پاریس#اوضاع#بحرانی#امباپه#رختکن

اوضاع بحرانی امباپه در رختکن پاریس

اوضاع بحرانی امباپه در رختکن پاریس

ورزش سه نوشت: کیلیان امباپه از شرایط فعلی خود در باشگاه پاری سن ژرمن رضایت ندارد و در رختکن نیز به بازیکنی منزوی تبدیل شده است.

فصل برای کیلیان امباپه مطابق انتظار شروع نشده است. ستاره فرانسوی که تا روز پایانی فصل گذشته مشخص نبود که ماندنی است یا به رئال خواهد رفت، در نهایت قراردادش را سه سال دیگر تمدید کرد و در پی اس جی ماند. مدیران باشگاه علاوه بر پرداخت پاداش 100 میلیون یورویی، به امباپه وعده دادند که مرکز ثقل پروژه ورزشی پی اس جی خواهد بود و حتی او را در تصمیمات مهم ورزشی باشگاه نیز دخالت خواهند داد.

فصل شروع شده و پی اس جی در سه بازی به میدان رفته ولی نام امباپه را بیشتر به خاطر تنش و درگیری با نیمار شنیده ایم. او در دو بازی نخست برابر نانت در سوپرجام فرانسه و کلرمون در هفته اول لیگ فرانسه، غایب بود ولی در بازی برابر مون‌پلیه به میدان رفت و یکی از پنج گل تیمش را به ثمر رساند. او یک پنالتی را هم از دست داد و برای زدن پنالتی دومی که نصیب پی اس جی شد، با نیمار درگیری پیدا کرد. ستاره برزیلی پشت توپ ایستاد و توانست گلزنی کند. او درخواست امباپه را رد کرد و اجازه نداد ستاره فرانسوی پنالتی بزند.

تنش بین امباپه و نیمار بازتاب جهانی زیادی داشت و این دو از سوی باشگاه فراخوانده شدند. نیمار و امباپه برای کریستوف گالتیه، سرمربی پی اس جی و لوئیز کامپوس، مدیر ورزشی، در مورد اتفاق بازی با مون‌پلیه توضیح دادند و دیروز مادر امباپه هم تایید کرد که این مشکل داخلی است و حل خواهد شد.

طبق گزارش نشریه اکیپ، امباپه به شدت از شرایط خود در باشگاه ناراضی است چرا که بر خلاف وعده باشگاه، تیم برای او بازی نمی کند. این نیمار است که ستاره اول پی اس جی در شروع فصل بوده و امباپه احساس می کند که منزوی شده است. امباپه جایگاه خود در رختکن را هم از دست داده و اکثر بازیکنان پی اس جی از او دلخور هستند. برای بازیکنان پی اس جی قابل قبول نیست که تنها برای امباپه بازی کنند و توپ ها در خط حمله برای او ارسال شود. ادامه این روند قطعا به سود پی اس جی نخواهد بود؛ باشگاهی که فتح لیگ قهرمانان را هدف اصلی خود در فصل جاری قرار داده است.

258 258