شهرخبر

تبدیل متن به تصویر به تیک تاک اضافه شد

تبدیل متن به تصویر به تیک تاک اضافه شد

تبدیل متن به تصویر به تیک تاک اضافه شد
پلتفرم ویدئویی تیک تاک اخیرا افکت جدیدی به نام «AI greenscreen» را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است که امکان تبدیل پیام متنی کاربران را به تصویر فراهم می‌کند. کاربران سپس می‌توانند از این تصویر به عنوان پس زمینه تصاویر استفاده کنند.

به گزارش ثریا پلتفرم ویدئویی تیک تاک اخیرا افکت جدیدی به نام «AI greenscreen» را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است که امکان تبدیل پیام متنی کاربران را به تصویر فراهم می‌کند. کاربران سپس می‌توانند از این تصویر به عنوان پس زمینه تصاویر استفاده کنند.

خروجی این سیستم درمقایسه با مدل‌های پیشرفته تبدیل متن به تصویر مانند Imagen گوگل، هوش مصنوعی DALL-E2 شرکت OpenAI یا نرم افزار Midjourney بسیار ابتدایی به نظر می‌رسد.

این افکت قادر است تصاویر نسبتاً انتزاعی و چرخشی را ایجاد کند. نرم افزار‌های پیشرفته‌تر می‌توانند هم تصاویر فوتورئالیستی و هم تصاویر پیچیده و منسجمی که به نظر می‌رسد توسط انسان طراحی یا نقاشی شده‌اند را تولید کنند. اگرچه ممکن است وجود این محدودیت‌ها توسط تیک تاک به دو دلیل عمدی باشد؛ اولا مدل‌های پیشرفته‌تر به قدرت محاسباتی بیشتری نیاز دارند که پیاده‌سازی آن برای یک شرکت، هزینه‌بر و نیازمند منابع زیادی است؛ ثانیا تیک تاک بیش از یک میلیارد کاربر دارد و ایجاد تصاویر واقعی قطعا نتایج نگران کننده‌ای را به همراه خواهد داشت.

منبع: فرارو