شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#سرمربی استقلال

هفته دوم لیگ برتر فوتبال؛

مهاجمی که همچنان انتخاب اول سرمربی استقلال است

مهاجمی که همچنان انتخاب اول سرمربی استقلال است

مهاجم باتجربه استقلال با اینکه در هفته اول عملکرد درخشانی نداشت، اما همچنان می‌تواند انتخاب اول ساپینتو برای خط حمله این تیم باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال پس از تحمل شکست در اولین هفته از رقابتهای لیگ برتر، در هفته دوم میهمان ملوان است و این نخستین دیدار خارج از خانه این تیم با سرمربی پرتغالی می‌باشد.

ساپینتو در هفته اول از بین مهاجمان پر تعدادش سجاد شهباززاده باتجربه را به عنوان انتخاب اول خود در پیشانی خط حمله در ترکیب قرار داد و این بازیکن باتجربه نتوانست در اولین تجربه بازگشت به استقلال گلزنی کرده و یا عملکرد درخشانی از خود به جای بگذارد. با این حال به نظر می‌رسد او همچنان مورد توجه و اعتماد ساپینتو قرار دارد و مقابل ملوان هم می‌تواند انتخاب اول وی در ترکیب اصلی باشد.

آبی پوشان در حالی عصر امروز با ملوان دیدار می‌کنند که قطعاً تغییراتی در ترکیب اولیه خود نسبت به دیدار قبلی خواهند داشت، اما بعید به نظر می‌رسد این تغییرات به پیشانی خط حمله برسد و آنچه از شواهد پیداست، حضور شهباززاده در خط حمله آبی پوشان بسیار محتمل می‌باشد.

دیدار استقلال و ملوان در چارچوب هفته دوم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۹ امروز و به میزبانی ملوان در بندر انزلی برگزار می‌گردد.