شهر خبر

تمجید حماس از مقابله فلسطینی ها با نظامیان اشغالگر در نابلس

تمجید حماس از مقابله فلسطینی ها با نظامیان اشغالگر در نابلس

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین از مقابله فلسطینی ها با نظامیان اشغالگر در نابلس واقع در کرانه باختری تمجید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از مقابله فلسطینی ها با یورش نظامیان اشغالگر به نابلس در کرانه باختری تمجید کرد.

بر اساس این گزارش، عبداللطیف القانوع سخنگوی جنبش حماس گفت: به ملت فلسطین که با نظامیان صهیونیست در جریان یورش به شهر نابلس مقابله کردند و ثابت نمودند که کرانه باختری در تسلط اشغالگران و شهرک نشینان صهیونیست نیست، درود می فرستیم.

وی تاکید کرد: شجاعت هموطنان ما در نابلس و درگیری ها در آنجا ثابت می کند که ملت ما همچنان در درگیری و مقابله مداوم با دشمن و جنایات مستمر آن قرار خواهد داشت.

القانوع ادامه داد: کرانه باختری و شهرها و اردوگاه های آن، خاستگاه خیزش فلسطین باقی خواهد ماند و قیام و رویارویی ها در آن تا زمان شکست اشغالگران آرام نخواهد گرفت.

لازم به ذکر است که منابع محلی شامگاه چهارشنبه گفتند که ده ها خودروی نظامی متعلق به اشغالگران و اتوبوس های حامل شهرک نشینان صهیونیست به منطقه شرقی نابلس یورش بردند.

در همین حال، منابع محلی از وقوع درگیری های مسلحانه بین نظامیان اشغالگر و مبارزان فلسطینی در اطراف مقبره نبی یوسف خبر دادند.

سرایا القدس-گردان نابلس از هدف قرار دادن نظامیان اشغالگر و خودروهای آنها در اطراف مقبره یوسف خبر داد. کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک جیپ نظامی اشغالگران مورد تیراندازی قرار گرفت.

هلال احمر فلسطین از زخمی شدن ۱۵ نفر در تیراندازی نظامیان صهیونیست در درگیری های نابلس خبر داد.

از سوی دیگر، هلال احمر فلسطین از زخمی شدن دو فلسطینی در تیراندازی نظامیان صهیونیست در نزدیکی اردوگاه عسکر الجدید در نابلس خبر داد.