شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#قم#فوتسال#داوری

سرمربی تیم فوتسال فردوس قم:

اگر پنالتی گیتی پسند درست بود فوتسال را کنار می‌گذارم

اگر پنالتی گیتی پسند درست بود فوتسال را کنار می‌گذارم

اصفهان- سرمربی تیم فوتسال فردوس قم گرفتن پنالتی برای گیتی پسند در رقابت با این تیم را اشتباه داوری دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، سید وحید غیاثی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران بعد از شکست مقابل گیتی پسند اظهار داشت: ابتدا باید به تیم خوب و فنی گیتی پسند به دلیل عملکرد بسیار خوب‌شان تبریک بگویم.

وی افزود: ما آنالیز کامل و دقیقی از تیم فنی گیتی پسند داشتیم، تا ۶ دقیقه پایانی نیز عملکرد ما جواب داد و موفق شدیم گیتی پسند را متوقف کنیم و با این نفرات عملکرد بسیار خوبی ارائه کردیم.

سرمربی تیم فوتسال فردوس قم ادامه داد: ما حتی در این بازی نیز دو سه فرصت بسیار خوب داشتیم که اگر عملکرد خوب دروازه‌بان گیتی پسند نبود می‌توانستیم نتیجه را به سود خودمان به پایان ببریم.

غیاثی اضافه کرد: ما در کل عملکرد خوبی داشتیم، حتی با کمبود بازیکن نیز روبه‌رو هستیم، تا جایی که توانستیم مقاومت کردیم اما مقاومت بیشتر برای ما ممکن نبود و نتوانستیم بیشتر بازیکنان گیتی پسند را ببندیم.

وی ابراز داشت: می‌دانستیم گیتی پسند بازیکنان تکنیکی و فنی خوبی دارد و سعی کردیم همه راه‌های ممکن را ببندیم و در این میان دروازه‌بان ما نیز عملکرد خوبی داشت.

سرمربی تیم فوتسال فردوس قم در خصوص عملکرد داوری تصریح کرد: من در این سال‌ها کار در فوتسال به داوری احترام گذاشتم اما اگر صحنه امروز پنالتی و هند بازیکن ما درست بود فوتسال را کنار می‌گذارم.

به گزارش مهر، ساعاتی پیش تیم‌های گیتی پسند و فردوس قم در ورزشگاه پیروزی به مصاف یکدیگر رفتند که گیتی پسند با دو گل رقیب را نجات داد.