شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پردیس

دستگیری سارقانی در پردیس که ۱۴ خانه را خالی کردند

دستگیری سارقانی در پردیس که ۱۴ خانه را خالی کردند

فرمانده انتظامی پردیس از دستگیری ۴ نفر سارق سابقه‌دار با اعتراف به ۱۴ فقره سرقت منازل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهزاد عبدیان فرمانده انتظامی شهرستان پردیس صبح امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری باند حرفه‌ای سرقت از منزل، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منازل در سطح شهرستان پردیس موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این فرماندهی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی و با انجام اقدامات پلیسی گسترده و با گشت زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی ۲ نفر سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار به همراه چندین کلید طراحی شده و یک قبضه سلاح سرد شناسایی و دستگیر کردند.

عبدیان افزود: سارقین دستگیر شده به دو نفر از همدستان خود نیز معترف، که با هماهنگی و شگردهای پلیسی آن دو نفر نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس ادامه داد: متهمان منازل خالی از سکنه و ساختمانهایی که فاقد نگهبان، دوربین و حفاظ بوده را شناسایی و با استفاده از کلیدهای طراحی شده اقدام به سرقت منازل می کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: متهمان به ۱۴ فقره سرقت منازل اعتراف کرده وهر ۴نفر متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه مردم با رعایت نکات ساده می‌توانند سارقان را در عملی کردن نقشه خود ناکام بگذارند، ابراز کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم منازل خود را به درهای ضدسرقت، دزدگیر و آیفون‌های هوشمند مجهز، همچنین برروی پنجره‌ها و درب بالکن نرده نصب کرده، هنگام ترک منزل از قفل بودن تمام درب‌ها مطمئن شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس تاکید کرد: شهروندان از نگهداری حجم بالای طلاجات، ارز و وجوه نقد بالا در منازل خودداری و وسایل گرانبهای خود را به صندوق امانات بانکها بسپارند.