شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#کرج#ختم

نزاع مرگبار در بهشت سکینه کرج به قتل ختم شد!

جنایت هولناک در گورستان کرج منجر به قتل مرد ۴۸ ساله با چاقو شد و عاملان قتل که پدر و دو پسرش بودند از محل فرار کردند.

نزاع مرگبار در بهشت سکینه کرج به قتل ختم شد!

به گزارش سلام نو به نقل از ایران، شباهت مرد میانسال به یکی از متهمان پرونده قتل در بهشت سکینه کرج و هوشیاری بازپرس جنایی باعث شد تا سومین متهم تحت تعقیب پرونده در دادسرای جنایی تهران دستگیر شود.

رسیدگی به این پرونده از بیست و هشتم آذر سال ۹۹ و بدنبال نزاعی مرگبار در بهشت سکینه کرج آغاز شد. در تحقیقاتی که از سوی تیم جنایی صورت گرفت، مشخص شد در مراسم چهلم یکی از متوفیان چندین نفر از افراد حاضر در محل بر سر موضوعی باهم درگیر شده و درنهایت دو برادر و پدرشان با ضربه چاقو، مرد ۴۸ ساله‌ای به نام هومن را به قتل رساندند.

پس از این ماجرا بلافاصله پرونده‌ای در دادسرای کرج تشکیل شد و دستگیری متهمان در دستور کار قرار گرفت.

دستگیری در پایتخت

با شناسایی هویت متهمان، مأموران راهی محل زندگی آن‌ها شده، اما بررسی‌ها نشان می‌داد که این پدر و دو پسرش بعد از قتل متواری شده‌اند.

تحقیقات برای دستگیری متهمان ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان جنایی کرج موفق شدند رد متهمان را در یکی از محله‌های پایتخت به‌دست بیاورند؛ بنابراین کارآگاهان پلیس کرج راهی تهران شده و پس از هماهنگی‌های قضایی با بازپرس محمد وهابی راهی مخفیگاه آن‌ها شده و دو برادر را بازداشت کردند.

عامل اصلی قتل کیست؟

دو برادر زمانی که در مقابل بازپرس جنایی قرار گرفتند، مدعی شدند هرچند در نزاع مرگبار حضور داشتند، اما عامل اصلی قتل شخص دیگری است و آن‌ها بی‌گناه هستند.

از آنجایی که محل وقوع حادثه در کرج بود بازپرس جنایی پرونده را با صدور قرار عدم صلاحیت به دادسرای کرج فرستاد، اما قبل از اینکه پرونده و متهمان در اختیار مأمور بدرقه قرار بگیرند بازپرس جنایی تهران متوجه صدای مرد میانسالی شد که به دفتر شعبه مراجعه کرده و در خصوص این دو برادر کرجی سؤالاتی می‌پرسید. مرد میانسال مدعی بود که یکی از اقوام آنهاست و با اطلاع از ماجرای دستگیری به شعبه مراجعه کرده تا از سرنوشتشان باخبر شود.

اما کنجکاوی مرد میانسال و شباهت عجیب او به یکی از متهمان این احتمال را برای بازپرس جنایی مطرح کرد که وی سومین متهم فراری پرونده و پدر این دو برادر است.

بدین‌ترتیب بازپرس جنایی دستور بازداشت او را صادر کرد و مرد میانسال که دستش رو شده بود لب به اعتراف گشود و گفت: من پدر این دو پسر هستم. مقتول از اقوام دورمان بود و با یکی از پسرهایم اختلاف داشت و با هم درگیری لفظی داشتند.

این اختلاف ادامه داشت تا اینکه یکی از اقوام مشترکمان فوت کرد و وقتی به مجلس ختم او رفتیم بین پسرانم و مقتول درگیری رخ داد، اما آن روز درگیری با وساطت اطرافیان تمام شد، ولی روزی که برای مراسم چهلم مرحوم به بهشت سکینه رفتیم با دیدن مقتول دوباره دعوا بالا گرفت، اما نمی‌دانم در این درگیری چه کسی به او چاقو زد، چون ما با مقتول اختلاف داشتیم و دعوا از سوی ما راه افتاده بود، ترسیدیم قتل به گردن ما بیفتد و فرار کردیم.

با دستگیری سومین متهم پرونده، قرار عدم صلاحیت از سوی بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی پایتخت صادر شد و تحقیقات در این خصوص در دادسرای کرج ادامه دارد.