شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سوریه#دوستانه#وزیر دفاع

وزیر دفاع سوریه در مسکو: درهای سوریه به روی هر طرفی که دوستانه بیاید باز است

وزیر دفاع سوریه در مسکو: درهای سوریه به روی هر طرفی که دوستانه بیاید باز است

وزیر دفاع سوریه اعلام کرد دروازه‌های سوریه به روی تمام کسانی که به عنوان دوست و دوستدار به سوی ما می‌آیند، باز است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری رسمی سوریه سانا در گزارشی از مسکو خبر داد: علی محمود عباس وزیر دفاع سوریه که در نشست امنیت بین المللی مسکو حضور دارد ضمن تاکید بر اهمیت کنفرانس امنیت بین المللی گفت: سوریه باحمایت کشورهای دوست با گام‌های استوار به سوی پیروزی بر تروریسم و بازگشت ثبات پیش می‌رود.

به گفته ژنرال عباس: دروازه‌های سوریه به روی تمام کسانی که به عنوان دوست و دوستدار می‌آیند باز است، اما کسانی که به دنبال آسیب رساندن به خاک، تاریخ و آینده ما هستند و از طریق تجاوز و تخریب دست به این کار می‌زنند ملتی را در برابرشان خواهند دید که حاضر به پذیرش مذلت و نرمش نبوده و همه نوع فداکاری را برای حفظت کرامت میهنشان انجام می‌دهند.

او در ادامه از جامعه جهانی خواست تا فشار خود را برای برچیدن تحریم‌های ظالمانه آمریکا و شماری از کشورهای غربی علیه کشورش وارد کنند.

وزیر دفاع سوریه در پایان بر اهمیت پایان اشغال کشورش توسط اشغالگران آمریکایی و ترکیه‌ای تاکید و افزود این دو کشور باید از بخش‌های اشغالی سوریه خارج شوند تا دولت حاکمیت خود را بر آن اعمال و بتواند از منابع ملی آن که در حال حاضر به یغما می‌رود استفاده کند.

انتهای پیام/*