شهرخبر

پاگشای مهاجم مطرح پرسپولیسی ها در ورزشگاه آزادی/ ستاره های استقلال با مینی بوس در جاده شمال!

به نظر می‌رسد در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران، ستارگان تازه‌وارد سرخابی در کنار برخی از چهره‌های نامدار سایر تیم‌ها اولین فرصت حضور در لیگ بیست‌ودوم را به دست می‌آورند.

پاگشای مهاجم مطرح پرسپولیسی ها در ورزشگاه آزادی/ ستاره های استقلال با مینی بوس در جاده شمال!

هفته نخست فصل جدید رقابت‌های باشگاهی در فوتبال ایران، بدون حضور چندین ستاره نام‌آشنا خاتمه یافت تا مراسم رونمایی از خریدهای تابستانی به هفته دوم موکول شود و هواداران تیم‌های مختلف از جمله سرخابی‌های پایتخت منتظرند تا در هفته دوم، ستارگان تازه‌وارد تیم‌هایشان را در ترکیب ببینند تا بلکه با حضور ستارگان جدید، تحولی در عملکرد فنی تیم مورد علاقه‌شان به وجود بیاید.

پاگشای لوکادیا در آزادی؟

یورگن لوکادیا یکی از خریدهای جذاب بازار تابستانه بود که در واپسین ساعات مانده به آغاز فصل جدید لیگ برتر، حضورش در جمع سرخ‌پوشان پایتخت نهایی شد و مدیران باشگاه به صورت چراغ‌خاموش موفق شدند مذاکرات با این ستاره هلندی را به سرانجام برسانند تا طلسم عدم جذب مهاجم خارجی برای پرسپولیسی‌ها شکسته شود.

لوکادیا روز گذشته تست‌های پزشکی را هم پشت سر گذاشت و قراردادش را با پرسپولیس رسمی کرد، اما هنوز در فرم ایده‌آل حضور در میدان مسابقه قرار ندارد و یحیی گل‌محمدی هم در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که باید آمادگی فنی مهاجم جدید تیمش را در تمرینات بسنجد و سپس درباره او تصمیم‌گیری کند. با این وجود، احتمال اینکه مهاجم هلندی دقایقی در بازی مقابل فولاد به میدان برود، وجود دارد.

مینی‌بوس ستاره‌های آبی‌پوش در راه انزلی!

محمد محبی، مهدی قایدی، کاوه رضایی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی و البته صالح حردانی غایبان سرشناس استقلال در هفته نخست لیگ برتر بودند. روز گذشته آبی‌ها در بازار نقل‌وانتقالات خبرساز بودند و موفق شدند قرارداد محبی، قایدی و مرادمند را رسمی کنند و توافقات با یزدانی برای ادامه حضور در جمع بازیکنان استقلال انجام شده است.

مدیران استقلال در تلاش برای دریافت (ITC) محمد محبی و مهدی قایدی هستند که احتمالاً در این مسیر موفق خواهند شد و این دو ستاره بوشهری در کنار محمدحسین مرادمند می‌توانند به ترکیب استقلال در انزلی اضافه شوند. صالح حردانی هم با گذر از مصدومیت، آماده حضور در ترکیب استقلال است و سرنوشت کاوه رضایی و سیاوش یزدانی برای هفته دوم مشخص نیست و احتمالاً این بازیکنان از دیدار هفته سوم با مس کرمان در دسترس کادرفنی خواهند بود.

پاگشای مهاجم مطرح پرسپولیسی ها در ورزشگاه آزادی/ ستاره های استقلال با مینی بوس در جاده شمال!

دربی کرمان و رونمایی از خارجی‌های گل‌گهر

امیر قلعه‌نویی سرمربی باتجربه گل‌گهر سیرجان در اقدامی جالب‌توجه در دیدار هفته نخست تیمش مقابل تراکتور تبریز، نام دو بازیکن خارجی سرمه‌ای‌پوشان را در فهرست بازی جای نداد تا مشخص شود هنوز وسلی گومز دوس‌سانتوس و اریک باگناما به آمادگی مدنظر سرمربی کهنه‌کار گل‌گهر نرسیده‎‌اند و باید تمرینات آماده‌سازی خود را پشت سر بگذارند.

قلعه‌نویی احتمالاً در هفته دوم و در دربی استان کرمان و مصاف با مس رفسنجان، فرصت بازی به هافبک برزیلی تیمش که در بازار تابستانه به جمع بازیکنان گل‌گهر اضافه شده را خواهد داد و همچنین احتمالا باگناما که فصل جنجالی را در گل‌گهر گذراند، این‌بار بدون مشکل قانونی برای نخستین‌بار برای گل‌گهری‌ها به میدان خواهد رفت.

کاپیتان تراکتور به ترکیب برمی‌گردد؟

مهدی کیانی کاپیتان باتجربه سرخ‌پوشان تبریزی یکی از غایبان سرشناس تراکتور در هفته نخست بود. کیانی با وجود آنکه در فهرست تیمش قرار داشت، اما در مصاف با گل‌گهر سیرجان به میدان نرفت و 90 دقیقه از روی نیمکت نظاره‌گر عملکرد همبازیان خود در مصاف با گل‌گهر سیرجان بود.

کاپیتان تراکتور که به مرز آمادگی رسیده، احتمالا در هفته دوم و برای مصاف با ذوب‌آهن در تبریز، به ترکیب سرخ‌پوشان بازخواهد گشت و در میانه میدان در کنار صفا هادی، زوج خط هافبک تراکتوری‌ها را شکل می‌دهند.

علیرضا کوشکی پدیده جوان فولاد خوزستان در کنار آداما نیان مهاجم مالیایی نساجی مازندران از دیگر بازیکنانی هستند که احتمال اولین حضورشان در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران در هفته دوم رقابت‌ها وجود دارد.