شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#شورای شهر#رئیس جمهور#معاون اول

درخواست شورای شهر تهران از رئیس جمهور برای ممنوعیت برگزاری نمایشگاه‌ها در "نمایشگاه بین‌المللی تهران"

درخواست شورای شهر تهران از رئیس جمهور برای ممنوعیت برگزاری نمایشگاه‌ها در "نمایشگاه بین‌المللی تهران"

رئیس و نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران از رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور خواستند تا نسبت به عدم برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در محل "نمایشگاه بین‌المللی تهران" شخصا ورود پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ پرویز سروری امروز در جریان هشتاد و ششمین جلسه شورای شهر تهران که در ساختمان شورا برگزار شد، ضمن تبریک به نمایندگان شورای شهر تهران جهت برگزاری باشکوه انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر تهران اظهار کرد: در جلسه گذشته، شاهد برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر تهران برای دومین سال از شورای ششم بودیم که این انتخابات نشان از انسجام و قدرت جریان سیاسی در شورا بود.

وی با اشاره به رابطه اعضای شورای شهر تهران با آقای مهدی چمران تصریح کرد: این رابطه در قالب شاگرد و استاد و فرزند و پدر است و ما در طی این سال‌ها از تجربیات آقای چمران در مجموعه مدیریت شهری بهره برده‌ایم.

نایب‌رئیس شورای شهر تهران با اشاره به سنگ‌اندازی‌های صورت گرفته در هفته گذشته از سوی برخی از جریانات جهت نشان دادن وضعیت نامناسب شورا و درگیری در بین اعضا گفت: این انتخابات نشان داد که این‌گونه تفکرها غلط است و ما شاهد اقتدار سیاسی شورا بوده‌ایم.

چمران در ادامه با انتقاد از برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در محل "نمایشگاه بین‌المللی تهران" گفت: علی‌رغم اینکه مصوبات شورا را مبنی بر عدم برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی و انتقال این نمایشگاه‌ها به "شهر آفتاب" داریم، اما متاسفانه در روزهای گذشته شاهد برگزاری نمایشگاهی در محل "نمایشگاه بین‌المللی تهران" بوده‌ایم که همین امر موجب افزایش ترافیک در پایتخت شده است و در واقع معابر شهر تهران را قفل کرده است و بنابر اعلام پلیس راهور، تمام پارکینگ‌های مجاور "نمایشگاه بین‌المللی تهران" ملو از خودرو بوده است.

وی از رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور درخواست کرد که شخصا وارد ممنوعیت برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در "نمایشگاه بین‌المللی تهران" شوند تا این مسئله برای همیشه برطرف شود.

به گزارش تسنیم،‌ مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران نیز ضمن تایید تذکر سروری در رابطه با چالش‌ها و مشکلات برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در سئول گفت: قطعا این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و حتی از وزیر صمت دعوت خواهیم کرد تا در صحن شورا حاضر و در این خصوص با وی صحبت خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: همچنین نامه‌ای را به رئیس جمهور آماده و درخواست خواهیم کرد در ارتباط با ممنوعیت برگزاری نمایشگاه پرمخاطب شخصا وارد شود.

انتهای پیام/