شهر خبر

معاون امور هنری از موزه هنرهای معاصر تهران بازدید کرد

معاون امور هنری از موزه هنرهای معاصر تهران بازدید کرد

محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از حواشی به وجود آمده برای یکی از آثار این موزه در نمایشگاه «مینیمالیسم و کانسپچوآل آرت» از موزه هنرهای معاصر تهران بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری، محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه عبدالرضا سهرابی مدیرکل هنرهای تجسمی پس از حواشی به وجود آمده در خصوص ورود حشره به یک قاب عکس از مجموعه برند و هیلابکر در بازدید از موزه هنرهای معاصر تهران گفت: آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران، ثروت ملی و نگهداری شایسته آن از مهمترین دغدغه های ما و خانواده هنر ایران است.

سالاری افزود: در بازدیدی که امروز پس از بررسی های کارشناسان مرتبط، از این اثر و سایر آثار موجود در نمایشگاه داشتم، خوشبختانه این اثر هیچ گونه آسیبی ندیده و حشره مزبور ضمن پاک سازی اصولی توسط متخصصان، در هیچ‌یک از آثار نمایشگاه دیده نشده است.

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه ضمن اشاره به اهمیت بالای گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران گفت: حساسیت جامعه هنری نسبت به گنجینه ارزشمند موزه بزرگترین سرمایه برای میراث داری از این ثروت ملی است و ما در معاونت امور هنری تمام تلاشمان را برای حفظ، نگهداری و رفع برخی مشکلات باقی مانده از مرمت موزه انجام خواهیم داد.

در این بازدید عبدالرضا سهرابی مدیرکل هنرهای تجسمی و عبادرضا اسلامی رئیس موزه هنرهای معاصر تهران گزارشی از اقدامات انجام شده درخصوص مشکل پیش آمده و رفع آن توسط کارشناسان متخصص در این حوزه و بررسی سلامت سایر آثار موزه هنرهای معاصر تهران ارائه کردند.