شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش#غزه#مقامات

اذعان ارتش رژیم صهیونیستی به کودک‌کشی در غزه

اذعان ارتش رژیم صهیونیستی به کودک‌کشی در غزه

مقامات نظامی رژیم صهیونیستی پس از یک هفته انکار سرانجام اذعان کردند که اسرائیل مسئول شهادت پنج کودک در آخرین روز جنگ اخیر در غزه بوده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، کمیته تحقیق ارتش رژیم صهیونیستی پس از انجام تحقیقات بر روی پیکر 5 کودک که در قبرستان فلوجه در شرق جبالیا به خاک سپرده شده بودند اعتراف کرد که این کودکان بر اثر حملات جنگنده‌های این رژیم به شهادت رسیده‌اند. این خبر از سوی چندین منبع عالی‌رتبه در ارتش اسرائیل نیز تایید شده است.

این در حالی است که تا پیش از این مقامات رژیم صهیونیستی مدعی بودند که انحراف و تغییر مسیر یکی موشک‌های جهاد اسلامی در جریان درگیری‌های روز پایانی جنگ غزه سبب شهادت این کودکان شده است.

همزمان با انتشار خبر فوق شورای پناهندگان نروژ نیز تایید کرد که 3 تن از کودکان به شهادت رسیده در جریان این فاجعه پیش از آغاز جنگ در برنامه‌های این شورا با هدف اخذ مشاوره‌های روانشناسی قربانیان جنگ شرکت داشته‌اند.

گفتنی است جمیل نجم نجم 6 ساله، جمیل ایهاب نجم 15 ساله، محمد صلاح نجم 17 ساله، حامد حیدر نجم 16 ساله و نظمی فایز ابوکرش 16 ساله در جریان حملات سومین روز جنگ غزه بر اثر بمباران جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/