شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#والیبال#تیم ملی#تاریخ#تیم ملی والیبال

کاظمی پور تاریخ سازی تیم ملی والیبال بانوان را تبریک گفت

کاظمی پور تاریخ سازی تیم ملی والیبال بانوان را تبریک گفت

مریم کاظمی پور در پیامی موفقیت ارزشمند تیم ملی والیبال بانوان در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا، متن پیام مریم کاظمی پور برای مدال ارزشمند نقره تیم ملی بانوان در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملی پوشان والیبال بانوان ایران  یکی از جدیدترین دستاوردهای ورزش کشورمان را در بازی‌های کشورهای اسلامی رقم زدند و با گذشت بیش از نیم قرن که از مدال برنز تیم ملی والیبال بانوان ایران در بازی های آسیایی ۱۹۶۶  می گذشت، اولین مدال معتبر والیبال بانوان را در یک رویداد رقابتی بین المللی مهم به ارمغان آوردند.

مدال نقره ارزشمند تیم ملی والیبال بانوان ایران در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی بیانگر دوره ی جدید در والیبال زنان کشورمان محسوب می‌شود که به منزله قرار گرفتن در مسیر رشد و تعالی است که این مهم نیز  ثمره ی برنامه ریزی و تلاش موثر فدراسیون والیبال و جامعه ی پرافتخار این رشته، محسوب می‌شود.

درخشش این تیم تاریخ ساز را به تک تک ملی پوشان، کادرفنی و سرپرستی، مسئولان فدراسیون و اهالی رشته مهیج والیبال و مردم علاقمند به ورزش تبریک می گویم و امیدوارم اکنون که با شایستگی در مسیر افتخار آفرینی قرار گرفتند، همچنان سلامت و سربلند باشند.

مریم کاظمی پور

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان

انتهای پیام