شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#خبرنگاران

تقدیر از ۱۰۰ فعال رسانه‌ای توسط انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی

تقدیر از 100 فعال رسانه‌ای توسط انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی

مراسم تقدیر از ۱۰۰ فعال رسانه‌ای از سوی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مراسم تقدیر از 100 فعال رسانه‌ای عصر روز یکشنبه 23 مرداد ماه از سوی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی برگزار شد.

این مراسم با حضور ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی ، نیما امیرشکاری مدیرعامل شرکت هلدینگ رایان ‌مهر، کدخدایی، علیزاده از مدیران شرکت رایان مهر، یونس شکرخواه، خدیجه روزبهانی همسر شهید صارمی، امید پورحسن، مهرعلی باران چشمه، محمد آخوندی و خبرنگاران و عکاسان در سالن سعدی برج میلاد برگزار شد.

ابتدا عبدالحمید احمدی رئیس انجمن به سخنرانی پرداخت و در ادامه یونس شکرخواه از اساتید حوزه ارتباطات نکاتی را درباره روزنامه‌نگاری و محتوای آن عنوان کرد.

در ادامه از فعالان عرصه رسانه در چند گروه تقدیر شد. پیشکسوتان، بانوان، عکاسان و خبرنگاران صداوسیما و همچنین رسانه‌های مکتوب که به انتخاب سردبیران‌شان معرفی شده بودند، از سوی انجمن مورد تقدیر قرار گرفتند. همچنین از همسر شهید صارمی و مجید بهمنی از فعالان عرصه رسانه تجلیل شد.

ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی نیز در این مراسم بر اهمیت جایگاه انجمن تاکید و گزارشی درباره تعداد روزنامه نگاران ارائه کرد.

شرکت رایان مهر به عنوان اسپانسر، کمک شایانی در برگزاری این مراسم انجام داد.

انتهای پیام/