شهر خبر

سینا کلهر: احترام به تماشاگران از اولویت‌های فرهنگی ما در وزارت ورزش است

سینا کلهر: احترام به تماشاگران از اولویت‌های فرهنگی ما در وزارت ورزش است

سینا کلهر گفت: احترام به تماشاگران در ورزشگاه‌ها باید جز الویت‌های فرهنگی ما در وزارت ورزش و جوانان باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سینا کلهر در نشست بررسی علل و پیامدهای رفتاری هواداران که در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد گفت: یکی از ساده‌ترین امور فرهنگی در امر هواداری، پیش بینی امکانات مناسب برای تماشاچیان حاضر در ورزشگاه‌ها یا سالن های ورزشی است که این موضوع باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: احترام به تماشاگران از الویت های برنامه ای حوزه فرهنگی وزارت ورزش و جوانان است که این مهم بدون تعلیم و آموزش و گذراندن دوره های آموزشی کارشناسان و متولیان و کسانی که با مخاطبان ورزش ارتباط دارند، میسر نخواهد شد.

معاون وزیر ورزش و جوانان به ارتباط بین تماشاگران و مربیان تیم‌ها در زمان مسابقات اشاره کرد و افزود: در بسیاری از مواقع مربی، تیم را کوچ نمی‌کند، بلکه تماشاگران در مسابقات نظراتشان را به مربی تیم تحمیل می‌کنند و گاهی اوقات این مساله در حین برگزاری مسابقات مشکلاتی را پدید می‌آورد.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی با اشاره به اهمیت ارتقاء سطح فرهنگ در فضاهای ورزشی تاکید کرد: برای رسیدن به اهداف عالی ورزش همه  عناصر دست اندر کار هستند تا این امر مهم به سرانجام برسد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با کمک مدیران فرهنگی فدراسیون‌ها و مسئولین کانون هواداران فوتبال، بتوانیم محیط های مناسب تری را برای علاقمندان به ورزش فراهم کنیم.

انتهای پیام