شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#کشورهای اسلامی

بازی‌های کشورهای اسلامی؛ کمانداران ایران با صعود به مرحله حذفی رقبای خود را شناختند

بازی‌های کشورهای اسلامی؛ کمانداران ایران با صعود به مرحله حذفی رقبای خود را شناختند

تهران- ایرنا- مسابقات تیراندازی با کمان پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی امروز (دوشنبه ۲۴ مردادماه) در قونیه پیگیری شد و کمانداران ایرانی با صعود به مرحله حذفی رقبای خود را شناختنند.

به گزارش ایرنا از فدراسیون تیراندازی با کمان، در ادامه مسابقات ورزشکاران کشورمان در بخش ریکرو مردان و کامپوند زنان به مصاف حریفان خود رفتند و نتایج زیر به دست آمد: 

در مرحله مقدماتی ریکرو مردان، رضا شبانی با امتیاز ۶۵۴ در رده هشتم قرار گرفت. وی فردا (۲۵ مرداد) در دور نخست استراحت دارد و  سپس با نماینده ترکمنستان بازی می‌کند.

محمدحسین گلشنی در دور مقدماتی با امتیاز ۶۴۳ در رده دوازدهم ایستاد. گلشنی  فردا در دور نخست استراحت دارد و پس  از آن به مصاف کمانداری از عربستان می‌رود.

صادق اشرفی با امتیاز ۶۲۹ در رده هفدهم قرار گرفت. وی پس از پیروزی ۶ بر صفر برابر نماینده یمن، فردا در یک شانزدهم نهایی به مصاف کمانداری از بنگلادش می‌رود.

در مرحله مقدماتی کامپوند زنان، گیسا بایبوردی در مرحله مقدماتی با امتیاز ۶۸۷ در رده سوم قرار گرفت. او پس از استراحت در دور نخست، فردا در یک چهارم نهایی به مصاف کمانداری از بنگلادش می‌رود.

در بخش تیمی ریکرو، تیم مردان ایران با امتیاز ۱۹۲۶ در رده چهارم ایستاد و پس از استراحت در دور نخست، روز چهارشنبه (۲۶ مرداد) در یک چهارم نهایی به مصاف برنده تیم‌های بنگلادش و سودان خواهد رفت.

پنجمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی که از ۱۸ مردادماه به میزبانی شهر قونیه در ترکیه آغاز شده است و پنجشنبه با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان خواهد داد.