شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

مرادمند:

جدایی از استقلال خیلی سخت بود اما همه چیز را فراموش کردم/ از ساپینتو چیزهای زیادی یاد گرفتم

می گوید پس از جدایی موقت از استقلال، روزهای سختی را پشت سر گذاشته است.

جدایی از استقلال خیلی سخت بود اما همه چیز را فراموش کردم/ از ساپینتو چیزهای زیادی یاد گرفتم

محمد حسین مرادمند که امروز قرارداد خود را با استقلال به مدت یک سال دیگر تمدید کرد، مقابل دوربین باشگاه استقلال قرار گرفت. او در ابتدای صحبت هایش گفت: خیلی خوشحالم که قراردادم را با تیم محبوبم تمدید کردم. بعد از اتفاقاتی که برای من افتاد، تمدید قرارداد با استقلال برایم خیلی اتفاق خوبی بود. از هواداران خیلی تشکر می کنم که در این مدت با انرژی های خود به من، خیلی چیزها را فهماندند.

مدافع استقلال درباره اینکه پس از اعزام به سربازی چه شرایطی را سپری کرده، گفت: اتفاقات خیلی بدی برای من رخ داد که همه را فراموش کردم و امیدوارم بتوانم در مدتی که با استقلال، قرارداد دارم با تمام توان و تلاشم در زمین ظاهر شده و به قهرمانی برسیم.

او درباره اهدافش با استقلال در فصل جاری نیز گفت: امیدوارم که امسال بتوانیم به قهرمانی دست پیدا کنیم هر چند کارمان خیلی سخت تر است. سال قبل توانستیم به عنوان قهرمانی برسیم اما امسال تیم های رقیب ما خیلی قدرتمند تر شدند و این کار ما را خیلی سخت می‌کند.

وی اضافه کرد: ما تلاش می کنیم و هواداران این را بدانند که تا آخرین قطره عرق، خون و یا هر چیزی که شما می دانید را در زمین می گذاریم تا انشاالله بتوانیم استقلال را امسال به مقام قهرمانی برسانیم.

مرادمند در پایان و درخصوص کار با سرمربی جدید و پرتغالی نیز خاطرنشان کرد: این مدت که با آقای ساپینتو کار کرده‌ام، چیزهای زیادی را از ایشان فهمیده ام. نکته مهمی که می‌توانند به ما یاد دهند این است که فکر خیلی بزرگی نسبت به اهداف مان داشته باشیم و فقط میتوانم بگویم تمرینات ایشان خیلی سخت است به قول خودشان Hard Work, Hard Work… Every Day!