شهر خبر

سخنگوی وزارت خارجه:

شاهد تحول جدید در مسیر ارتقای مناسبات ایران و کویت هستیم

سخنگوی وزارت خارجه در باره اعزام سفیر کویت به تهران نیز بیان کرد: شاهد تحول جدید در مسیر ارتقای مناسبات و همکاری‌های ایران و کویت هستیم و سطح روابط به سطح سفیر ارتقا یافت و مناسبات و همکاری‌های ما با کویت دوستانه و توام با احترام متقابل بوده است.

اعتمادآنلاین|

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه در باره اعزام سفیر کویت به تهران نیز بیان کرد: شاهد تحول جدید در مسیر ارتقای مناسبات و همکاری‌های ایران و کویت هستیم و سطح روابط به سطح سفیر ارتقا یافت و مناسبات و همکاری‌های ما با کویت دوستانه و توام با احترام متقابل بوده است. کشورهای منطقه به دلیل پیچیدگی‌هایی که در حوزه مشترک ما وجود دارد ممکن است در برخی موضوعات دچار سوءتفاهماتی شوند و اختلاف نظرهایی رخ دهد، ولی رابطه دو کشور توام با احترام متقابل بوده و در شرایط جدید این انگیزه شکل گرفت که روابط را به سطح سفیر ارتقا دهند.

به گزارش فارس، وی بیان کرد: البته سفیر ما در کویت حضور داشت و کویت سفیر جدید خود را به ایران اعزام کرد و این می‌تواند گام جدید در ارتقای روابط دو کشور باشد و ظرفیت‌های موجود را به فعلیت برسانیم و می‌تواند باعث شود در حوزه منطقه شاهد ارتقای روابط با کشورهای همسایه در حوزه خلیج فارس باشیم.