شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#هلال احمر#قطر#غزه

کمپین مردم قطر برای حمایت از شهروندان غزه

کمپین مردم قطر برای حمایت از شهروندان غزه

هلال احمر قطر کارزار جدیدی را تحت عنوان «وفاداری به غزه» با هدف جمع آوری کمک های نقدی برای شهروندان غزه شروع کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هلال احمر قطر کارزار جدیدی را تحت عنوان «وفاداری به غزه» با هدف جمع آوری کمک های نقدی به شهروندان غزه شروع کرده است.

بر اساس اعلام سازمان هلال احمر قطر، هدف کمپین از جمع آوری کمک های نقدی، کمک به ۸۵ هزار شهروند فلسطینی آسیب دیده از حمله اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه است.

علی بن حسن الحمادی رئیس سازمان هلال احمر قطر گفت: مصیبت های نوار غزه به خاطر جنگ های پی در پی و محاصره ۱۵ ساله ادامه دارد و حمله اخیر رژیم صهیونیستی به این منطقه باعث تشدید درد و رنج آنها در سایه محاصره شده است.

وی افزود: کمک های سازمان هلال احمر قطر به غزه شامل کمک های پزشکی و بهداشتی، ترمیم شبکه آبرسانی، بازسازی منازل ویران شده و کمک های نقدی می باشد.

الحمادی تاکید کرد: هلال احمر قطر از سال ۲۰۰۸ با سازمان هلال احمر فلسطین در زمینه اجرای ۹۰ پروژه همکاری کرده است و ارزش های توزیع کمک ها در این مدت به بیش از ۱۱۰ میلیون دلار رسیده است.

پیش از این، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» گفته بود که قطر متعهد شده است، خانه های ویران شده در حمله اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه را بازسازی کند.

گفتنی است در حمله اخیر رژیم صهیونیستی به غزه ۴۹ نفر فلسطینی به شهادت رسیده اند. شمار مجروحان نیز ۳۶۰ نفر اعلام شده است.