شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مشهد#مسکونی#مجتمع
تصویر

آتش سوزی | آتش سوزی در مشهد

آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در الهیه مشهد | نجات چندین نفر

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و آتش‌نشانان پس انجام تهویه و رفع دودگرفتگی طبقات این مجموعه مسکونی به ماموریت خود پایان دادند

آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در الهیه مشهد | نجات چندین نفر

معاون عملیات آتش نشانی مشهد از عملیات نفسگیر گروه‌های اطفاء حریق و امداد و نجات چهار ایستگاه برای مهار آتش‌سوزی زیرزمین یک مجتمع مسکونی سه طبقه در بولوار مجیدیه این شهر و نجات هشت نفر از میان دود و آتش خبر داد.

مهدی رضایی اظهار کرد: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی و گرفتار شدن ساکنان در دود ناشی از حریق، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش‌نشانان و نجاتگران ایستگاه‌های هفت، ۱۷، ۳۰ و ۳۴ را به محل اعلامی در بولوار مجیدیه اعزام کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد وی افزود: آتش‌نشانان به محض حضور در محل مشاهده کردند آتش‌سوزی در زیرزمین این مجتمع مسکونی سه طبقه ۶ واحدی رخ داده و دود ناشی از آتش‌سوزی در تمام طبقات متصاعد شده بود که این اتفاق منجر به محبوس شدن افراد در طبقات بالای این مجموعه مسکونی شد. در پی وقوع این شرایط بلافاصله نجاتگران و آتش‌نشانان به‌ صورت همزمان ضمن نجات هشت نفر از ساکنان گرفتار در دود و انتقال آنان به مکان امن، اقدام به مهار حریق این محل و جلوگیری از سرایت آتش به خودروهای پارک شده در محل و سایر منازل در این مجتمع مسکونی کردند.

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و آتش‌نشانان پس انجام تهویه و رفع دودگرفتگی طبقات این مجموعه مسکونی به ماموریت خود پایان دادند.

وی افزود: علت دقیق وقوع این حریق توسط کارشناسان آتش‌نشانی مشهد در دست بررسی است623491176234911862349119

منبع: ایسنا