شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ذوب‌آهن#پرسپولیس#فوتبال#تیم فوتبال

گل‌محمدی: ذوب‌آهن بعد از ۱۰ نفره شدن فقط یک هدف داشت/ از شرایط تمرینی لوکادیا اطلاع زیادی نداریم

گل‌محمدی: ذوب‌آهن بعد از 10 نفره شدن فقط یک هدف داشت/ از شرایط تمرینی لوکادیا اطلاع زیادی نداریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی مقابل ذوب‌آهن زدن گل اول مهم بود، ولی بدشانس بودیم و ذوب‌آهن به هدفش رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یحیی گل‌محمدی در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس، درباره بازی تیمش برابر ذوب‌آهن اظهار داشت: در مجموع بازی خوبی بود. هدف ما کسب سه امتیاز بود و کنترل بازی را هم در دست داشتیم‌. گردش توپ خوبی داشتیم، ولی در عین حال تیم حریف تمرکز دفاعی بالایی داشت و دنبال این بود که حداقل امتیاز را بگیرد.

وی ادامه داد: در این بازی‌ها زدن گل اول خیلی مهم است. وقتی حریف اینگونه دفاع می‌کند ممکن است موقعیت‌های زیادی به دست نیاید و باید از تک موقعیت‌ها استفاده کنیم. البته بدشانس هم بودیم و دو توپ‌مان به تیر خورد و موقعیت‌های دیگری هم داشتیم که گل‌ نشد. در مجموع بازیکنانم تلاش خود را کردند، ولی در کسب سه امتیاز موفق نبودیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: در شروع لیگ با توجه به اینکه بازیکنان به طور صد درصد در شرایط بازی نیستند همه تیم‌ها از لحاظ هماهنگی و بدنی مشکل دارند. ذوب‌آهن وقتی 10 نفره شد فقط یک هدف داشت که گل نخورد و به هدفش هم رسید.

گل‌محمدی درباره بازی بعدی تیمش برابر فولاد گفت: باید ریکاوری خوبی داشته باشیم و به سرعت آماده شویم برای بازی بعد که اولین بازی خانگی ماست. باید بتوانیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره جذب یورگن لوکادیا هم گفت: او بازیکن کارنامه‌داری است و امیدواریم با شرایط خوبی به تمرینات اضافه شود و بتواند به تیم کمک کند. اطلاع زیادی از شرایط تمرینی او نداریم. فکر می‌کنم آخرین بازی‌ که کرده 100 روز پیش بوده و اطلاعات زیادی نداریم که در این مدت چطور تمرین کرده است، ولی امیدواریم آماده به تمرینات اضافه شود.

انتهای پیام/