شهر خبر

مقتدایی: کارنامه خوب رئیس جمهور در ارتباطات مردمی یک سرمایه برای دولت است/ لزوم تغییر مدیران کم‌کار دولتی

مقتدایی: کارنامه خوب رئیس جمهور در ارتباطات مردمی یک سرمایه برای دولت است/ لزوم تغییر مدیران کم‌کار دولتی

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم با تاکید بر مردمی بودن دولت سیزدهم ، بیان داشت: اگرچه اقدامات اقای رئیسی در سفرهای استانی مفید بوده اما نمی‌توان این را به همه‌ی وزرا و کابینه نسبت داد.

عباس مقتدایی خوراسگانی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، به عملکرد دولت در طی یکسال گذشته اشاره داشت و گفت: حجم مراودات مردم با آقای رئیسی بالاست و رئیس جمهور در ارتباط با مردم کم نگذاشته است و ایشان ارتباط با مردم و نمایندگان آن‌ها را به عنوان یک اصل اساسی در حکمرانی پذیرفته که همین امر سبب شده تا مردم احساس بیگانگی با دولت نداشته باشند و اگرچه نواقص، مشکلات و کمبودها در برخی موارد آزاردهنده است، اما مردم به دلیل اینکه دولت را از خودشان می‌دانند برایشان موضوع قابل تحمل تر شده است.

مقتدایی اضافه کرد: احساس در میان مردم بودن رئیس جمهور در جامعه وجود دارد و سفرهای استانی نیز سبب شده تا سطح وسیعی از اطلاعات از مطالبات مردم و مناطق مختلف برای رئیس جمهور و تیم ایشان در هیات دولت ایجاد شود.

 وی ادامه داد: در این یکسال دولت آقای رئیسی کارنامه خوبی  در زمینه ارتباطات مردمی به وجود آمده است که این خود یک سرمایه برای  دولت در سال‌های آینده است.

این نماینده مجلس یازدهم، تداوم این امر و بهره‌گیری از آن در ابعاد مختلف را یکی از نقاط قوت دولت خواند و گفت: هرچقدر این ارتباطات تبدیل به اقدامات مفید، ماندگار و موردنیاز مناطق مختلف کشور شود می‌تواند راه‌های جدیدی برای ارتباط بیشتر با مردم  باز کند و به عبارت دیگر ارتباطات مردمی اقای رئیسی خوب است و باید حفظ شود تا به نتایجی برسد که مردم به صورت ملموس آن را در صحنه عمل نیز مشاهده کنند.

مقتدایی در پایان خاطرنشان کرد: اگرچه اقدامات آقای رئیسی در سفرهای استانی مفید بوده و به طور قطع افق جدیدی برای دولت باز کرده است، اما نمی‌توان این را به همه‌ی وزرا و کابینه نسبت داد زیرا وزرا و معاونینی هستند که نتوانسته‌اند وظایف خود را به نحو دقیق و شایسته انجام دهند و آقای رئیسی شخصا بار وزرا و مسئولین کم کار را به دوش می‌کشد که این نقطه ضعفی است که باید به سرعت جبران شود زیرا دلیلی ندارد کسانی که نمی‌توانند پا به پای رئیس جمهور عمل کنند در کابینه دولت جا خوش کنند.

انتهای پیام