شهر خبر

میرتاج‌الدینی در تذکر شفاهی:

خائنان و منافقین بدانند قطار انقلاب به مسیر خود ادامه می‌دهد

خائنان و منافقین بدانند قطار انقلاب به مسیر خود ادامه می‌دهد

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: کسانی که ۸ سال بر مسند نخست وزیری این کشور تکیه زده بودند، مشروعیت شان با ولایت فقیه بود و خائنان و منافقین بدانند قطار انقلاب به مسیر خود ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا میرتاج الدینی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۳ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: شهید حسین همدانی و دیگر شهدای مدافع حرم یک افتخار بزرگ را به دست آوردند و از دوران ۸ سال دفاع مقدس پرچم جهاد و شهادت طلبی را به دوش کشیدند تا در عصر ما به شرف دفاع از حرم به شهادت رسیدند.

وی بیان کرد: هر چند خائنان و منافقان آن را برنتابیدند و او را سردار بی افتخار نامیدند، اما بدانند اگر آنها ۸ سال بر مسند نخست وزیری این کشور تکیه زده بودند، مشروعیتشان را از ولایت فقیه گرفته بودند و شهدای مدافع حرم نیز تحت پرچم ولایت فقیه به دفاع از حرم و امنیت کشور پرداختند. خائنان و منافقین بدانند قطار انقلاب به مسیر خود ادامه می‌دهد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متأسفانه هنوز نتوانسته‌ایم به نقطه مطلوب حمایت از مستضعفین و دهک‌های پایین برسیم و باید به طرق مختلف حمایت خود را از اقشار جامعه و معیشت مردم داشته باشیم.