شهر خبر

خبر خوش برای بازنشستگان / نظر هیات امنای تامین اجتماعی درباره افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد

تصمیم درباره افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان سایر سطوح تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۱ از دولت به هیات امنای تامین اجتماعی واگذار شد.

خبر خوش برای بازنشستگان / نظر هیات امنای تامین اجتماعی درباره افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: وزرای عضو هیات امنای تامین اجتماعی نسبت به بازنگری و پذیرش اصلاح مستمری سایر سطوح بازنشستگان موافقت کردند.

محمدهادی زاهدی‌وفا درباره حقوق بازنشستگان اظهار داشت: با تاکید رییس‌جمهور اختیارات هیات دولت به وزرای عضو هیات امنای تامین اجتماعی تفویض شد و بر اساس چارچوب اختیارات و منابع سازمان تامین اجتماعی وزرای عضو هیات امنای تامین اجتماعی نسبت به بازنگری و پذیرش اصلاح مستمری سایر سطوح بازنشستگان موافقت کردند.

وی گفت: در این خصوص نشست‌هایی با نمایندگان بازنشستگان برگزار شده که این اصلاحیه بر مستمری آنان در کوتاه ترین زمان اعمال شود.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: تصمیم نهایی شده و اجرایی شدن آن نیازمند جلسات کارشناسی است که کلیات آن هفته آینده به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیز اعلام کرد:‌ اعمال افزایش و صدور احکام جدید سایر سطوح بازنشستگان تامین اجتماعی در شهریور ماه انجام می‌شود.