شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#چطور

چطور در واتساپ شماره خود را از مخاطبین مخفی کنیم؟

چطور در واتساپ شماره خود را از مخاطبین مخفی کنیم؟

چطور در واتساپ شماره خود را از مخاطبین مخفی کنیم؟
متا به زودی قابلیتی بسیار کاربردی را به واتساپ اضافه خواهد کرد. طبق گزارش ردیاب واتساپ WABetaInfo، کاربران نسخه اندروید این اپلیکیش به زودی می‌توانند شماره تلفن خود را از مخاطبین مخفی کنند.

به گزارش ثریا متا به زودی قابلیتی بسیار کاربردی را به واتساپ اضافه خواهد کرد. طبق گزارش ردیاب واتساپ WABetaInfo، کاربران نسخه اندروید این اپلیکیش به زودی می‌توانند شماره تلفن خود را از مخاطبین مخفی کنند.

پیام رسان‌های محبوبی مانند تلگرام، مدت هاست که به طور پیش فرض امکان مخفی کردن شماره تلفن را ارائه می‌دهند. پس از ارائه این قابلیت به طور پیش فرض در واتساپ غیرفعال خواهد بود و کاربران در صورت تمایل می‌توانند آن را فعال کنند.

در هنگام پیوستن به گروه، شماره تلفن شما به طور خودکار از همه اعضای گروه پنهان می‌شود، اما در صورت تمایل می‌توانید انتخاب کنید که آن را با یک گروه خاص به اشتراک بگذارید. این قابلیت هنوز عمومی نشده است و در حال توسعه است. طبق برخی گزارش ها، این پیام رسان، قابلیت مخفی کردن شماره تلفن را از طریق برنامه بتای گوگل پلی و در نسخه بتای ۲.۲۲.۱۷.۲۳ اندروید منتشر خواهد کرد. تصویری از این ویژگی نیز به اشتراک گذاشته شده است که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

این اپلیکیشن همچنین اخیرا قابلیت دیگری نیز برای گروه‌های واتساپ منتشر کرده است. این ویژگی به مدیر گروه این امکان را می‌دهد تا پیام‌های گروه را برای همه اعضا حذف کند. این قابلیت اکنون در نسخه بتای ۲.۲۲.۱۷.۱۲ اندروید واتساپ در دسترس قرار گرفته است. اکنون مدیران گروه‌های واتساپ با استفاده از گزینه Delete for everyone یا «حذف برای همه» به این قابلیت دسترسی دارند و پس از حذف پیام توسط مدیر، همه کاربران متوجه خواهند شد که پیام مورد نظر توسط او حذف شده است.

منبع: فرارو