شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فوتبال#تیم فوتبال

بازیکن ذوب‌آهن: با این قضاوت مقابل پرسپولیس همه ذهن‌ها منحرف می‌شود

بازیکن ذوب‌آهن: داور پنالتی ما را نگرفت/ با این قضاوت همه ذهن‌ها منحرف می‌شود

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: داور پنالتی ما را نگرفت و باعث شد شرایط مسابقه کاملا تغییر کند.

به گزارش مشرق، آرمان قاسمی پس از تساوی ذوب آهن مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی را باید می‌بردیم، اما پنالتی‌مان را نگرفتند و شرایط مسابقه کامل تغییر کرد، اما اگر همان صحنه در محوطه جریمه ما رخ می‌داد، حتما پنالتی می‌گرفتند. جالب است که بنیادی فر صحنه را دیده و گفته است بازیکن ذوب آهن حریف را هل داده است، اما من فیلم را دیدم که اصلا بازیکن ما دست به یار حریف نزد.

وی ادامه داد: حالا کارشناسان سریع فیلم را می‌بینید و نظر می‌دهند. علی خسروی که بچه محل ما است اولین نفر می‌گوید که هیچ اتفاقی نیفتاده و داور درست گرفته است. متاسفانه تا زمانی که VAR به فوتبال ما نیاید همین معضلات و مشکلات وجود دارد. در صحنه اخراج بنیادی فر نظرش را برگرداند و نمی‌خواست کارت بدهد، اما بازیکنان پرسپولیس اعتراض کردند و کارت زرد دوم را داد.

بازیکن ذوب آهن عنوان کرد: همه ذهن‌ها با این حرکت منحرف می‌شود و با خود می‌گوییم وقتی ما اعتراض می‌کنیم کارت می‌دهید و آنها هم اعتراض می‌کنند، باز هم ما را جریمه می‌کنید. متاسفانه سال گذشته هم از داوری لطمه دیدیم و اگر اشتباهات داوری رخ نمی‌داد می‌توانستیم جزو ۳، ۴ تیم بالای جدول باشیم.

قاسمی تاکید کرد: امیدوارم همین هفته اول درس عبرتی برای همه باشد و یاد بگیریم که در شرایط برابر مسابقه دهیم.

منبع: فارس