شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مصاف#کاراته

مصاف ۱۰۰۰ کاراته کا در اولین دوره مسابقات کوبودو کاراته

مصاف ۱۰۰۰ کاراته کا در اولین دوره مسابقات کوبودو کاراته

اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور سبک کوبودو کاراته در دو بخش آقایان و بانوان طی روزهای ۲۰ و ۲۱ مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور سبک کوبودو کاراته در دو بخش آقایان و بانوان طی روزهای ۲۰ و ۲۱ مرداد ماه سال جاری، به میزبانی شهرستان ایلخچی استان آذربایجان شرقی، در میان استقبال چشمیگر کاراته کاها برگزار شد.

در این پیکارها حدود ۱۰۰۰ شرکت کننده در تمامی رده های سنی در بخشهای کاتا، کومیته، کاتای ادوات رزمی و پاراکوبودو با یکدیگر به رقابت پرداختند.

IMG-20220813-WA0029

مراسم اختتامیه این مسابقات روز جمعه ۲۱ مرداد ماه با حضور  فرماندهان سپاه، نیروی انتظامی،  راهنمایی و رانندگی و فرماندار ایلخچی و همچنین رئیس اداره ورزش، اعضاء شورای شهر، شهردار این شهرستان و اعضاء خانواده شهید طوقانی برپا شد.

نمایش بونکای ادوات رزمی توسط تیم ۱۲ نفره بانوان اصفهان و همچنین اجرای کاتای داس توسط امیراشکان عرفانی، کاتای پارو توسط مبینا عرفانی،کاتای سانچو سای بوسیله فاطمه صفری و اجرای کاتای تونفا توسط یک نونهال قهرمان از بخشهای جالب توجه  مراسم اختتامیه بود‌.

برگزار کنندگان این دوره از مسابقات در ابتکاری جالب به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش، پرچم متبرک حرم سیدالشهدا(ع)، اهدایی توسط محمود مقنیان عضو هیات رئیسه کوبودو کاراته را در سالن برگزاری رقابتها برافراشته کردند که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

IMG-20220813-WA0030

گفتنی است مسئولیت تیم داوری این دوره از مسابقات برعهده سیروس یزدانی نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون کاراته و رییس کمیته داوران کوبودو کاراته بود.

در پایان رقابتهای بخش بانوان تیم های آذربایجان شرقی، اصفهان و خراسان رضوی به ترتیب عناوین اول تا سوم تیمی را از آن خود کردند.

در بخش آقایان نیز، آذربایجان شرقی به مقام نخست قهرمانی رسید، تهران نایب قهرمان شد و گیلان در جایگاه سوم جدول رده بندی جای گرفت.

گفتنی است به تیم های برتر این دوره از مسابقات، علاوه بر حکم و مدال، کاپ قهرمانی نیز تعلق گرفت.همچنین با نظر کمیته برگزاری، کاپ اخلاق این دوره از مسابقات به تیم تهران اهداء شد.

انتهای پیام