شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#جزیره کیش

جاهای دیدنی کیش در شب

جزیره کیش یکی از جذاب‌ترین نقاط تفریحی ایران است. در این مطلب با هم نگاهی داریم به جاهای دیدنی کیش در شب.

جاهای دیدنی کیش در شب

سلام نو - سرویس گردشگری: آسمان شب در همه حال جزء خاص‌ترین جلوه‌های خلقت‌ است که زیبایی و جذابیت را به چشم‌ها هدیه می‌دهد. اما قبول دارید که شب‌های جنوب چیز دیگری‌ست؟ پس با هم نگاهی کنیم به جاهای دیدنی کیش در شب. شب‌های جزیره‌ها و بیابان‌های جنوب ایران از جذابیت فوق‌العاده زیادی برخوردار هستند که سالانه هزاران مسافر را به علت مکان‌های دیدنی متمایز خود در شب، جذب می‌کنند.

البته ناگفته نماند که جزیره کیش از مکان‌های تفریحی سرپوشیده بسیاری برای گردش برخوردار است. از این رو در ادامه این بررسی قصد داریم به معرفی مکان‌هایی بپردازیم که در شب‌های کیش می‌توانند شما را سرگرم کنند.

پارک ساحلی مرد ماهی‌ گیر

پارک ساحلی مرد ماهی‌ گیر یکی جاهای دیدنی کیش در شب به شمار می‌آید که شامل چهار هزار متر مربع مساحت است و از جمله پارک‌های ساحلی زیبا در جزیره کیش به حساب می‌آید که جذاب‌ترین بخش آن وجود مجسمه مرد ماهی‌ گیر تلقی می‌شود.

مجسمه مرد ماهی گیر که به طول 12 متر می‌رسد، از نمادهای کیش به حساب می‌آید و قصد دارد ماهی گیری در کیش را به نمایش بگذارد، چرا که مرد ماهی گیر در این مجسمه تور خود را در جهت دریا گرفته است.

دو آب‌ نمای موجود در این پارک از جمله زیبایی‌های خاص پارک هستند که در قسمت‌های شرق و غرب پارک واقع شده‌اند و با جوی آبی به طول 100 متر به هم اتصال یافته‌اند. پارک ساحلی مرد ماهی گیر در هنگام فرارسیدن شب و غروب خورشید، جذابیت بسیار زیادی پیدا می‌کند؛ همچنین امکان کرایه دوچرخه و موتور و اسکوتر برقی در آن وجود دارد و نورپردازی چشم‌نواز هنگام غروب خروشید در هنگام دوچرخه‌سواری به همراه ایجاد فضاهای تاریک و روشن، تفریحی زیبا برای شما رقم می‌زند.

ناگفته نماند که کافه‌های ساحلی موجود د این پارک به همراه دریای زیبا و گاهی اوقات صدای موسیقی نوازندگان محلی، این پارک را به مکانی مناسب جهت تفریح شبانه در کیش تبدیل کرده‌اند. لازم به ذکر است که می‌توانید در این منطقه به ساخت مجسمه‌های شنی در ساحل پارک بپردازید و از زیبایی‌های ساحل لذت ببرید.

جاهای دیدنی کیش در شب

شهربازی هایلند کیش از جذاب‌ترین جاهای دیدنی کیش در شب

شهربازی هایلند یکی از جاهای دیدنی کیش در شب محسوب می‌شود که در رده بزرگ‌ترین و مجهزترین شهربازی‌های کشور قرار دارد و در پارک شهر واقع است. در این شهربازی انواع دستگاه‌های بازی از ترن هوایی و آبی گرفته تا سورتمه، رنجر، رودخانه وحشی، سفینه، چرخ‌ و فلک، ماشین برقی، آبشار، سیمیلاتور، ترامپولین و سینما را در خود جای داده است که باعث شده‌اند افراد در سنین مختلف بتوانند در این شهربازی تفریح کنند و اوقات خوشی را در این محل سپری کنند.

از جمله بروزترین امکانات این شهربازی‌ سینما هفت بعدی، شبیه‌ساز خلبانی، لیزر ماز، اتاق ارواح سرگردان و اتاق فرار یا اسکیپ روم است که همگی اوج هیجان و نشاط را به بازدیدکنندگان القا می‌کنند.

شایان ذکر است که بازی‌ها و سرگرمی‌های متنوعی نیز در بخش سرپوشیده شهربازی وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به دستگاه‌های بازی کودکان، بازی‌های رایانه‌ای، مینی گلف و بولینگ اشاره کرد.

جاهای دیدنی کیش در شب

پارک شهر کیش از سرگرم کننده‌ترین جاهای دیدنی کیش در شب

پارک شهر کیش دقیقاً در بطن یا به عبارتی رأس کیش واقع است که به بلوار خلیج‌فارس و بلوار مروارید مشرف می‌شود. این پارک زیبا و بزرگ حدود نیمی از مساحتش را به فضای سبز اختصاص داده است و مجهز به مبلمان شهری، آلاچیق‌های زیبا، شهربازی، پارکینگ و محوطه بازی کودکان است و یکی از جاهای دیدنی کیش در شب است.

در پارک شهر کیش دریاچه‌ مصنوعی موجود است که نخستین دریاچه بزرگ کیش به شمار می‌آید. این دریاچه مشمول چندین قایق است که زمینه تفریح در فضایی دل‌نشین و آرامش‌بخش را برای بازدیدکنندگان ایجاد می‌کنند.

ساختار پارک شهر کیش به‌ شکلی است که افزون بر دویدن و ورزش کردن امکان دوچرخه‌سواری را نیز برای گردشگران فراهم می‌آورد. کافه کیش لند و فست فود هادیز در محوطه پارک قرار دارند که می‌توانند در صورت احساس گرسنگی پیشنهاد مناسبی به عنوان ایستگاه شکم باشند. جالب است بدانید که این پارک در نزدیکی مراکزی مانند بازار پانیذ، رویا مال، هایپرمارکت کیش و بازار پردیس 2 قرار گرفته است.

جاهای دیدنی کیش در شب

پارک ساحلی مرجان

پارک ساحلی مرجان به عنوان یکی از خاص‌ترین جاهای دیدنی کیش در شب محسوب می‌شود. در قسمت شرقی این جزیره جنب بازار مرجان واقع است. این پارک ساحلی به‌ سبب وجود محوطه بسیار جذاب و زیبا، آلاچیق‌ها و همچنین اسکله بتنی مرجان یکی از مناسب‌ترین مکان‌ها برای گردش شبانه در جزیره کیش به شمار می‌آید. تماشای غروب آفتاب از جمله بهترین فرصت‌های این پارک به شمار می‌آید که به جذابیت آن برای مسافران می‌افزاید.

خوب است بدانید که پیست دوچرخه‌سواری کیش که از این پارک زیبا می‌گذرد و از سوی دیگر تفریحات آبی کیش مانند پاراسل، جت اسکی، فلای برد، بنانا، غواصی و شاتل نیز در این منطقه موجود هستند. در این پارک زیبا رستوران‌های مدرن با انواع غذاهای خارجی و ایرانی موجود است.