شهرخبر

پیرمرد تهرانی پس از شرکت در عزاداری امام حسین(ع) منزل خود را وقف احداث حسینیه کرد

پیرمرد تهرانی پس از شرکت در عزاداری امام حسین(ع) منزل خود را وقف احداث حسینیه کرد

یک شهروند تهرانی پس از شرکت در مراسم عزاداری هیئت عزاداری عشاق‌الحسین مرکز قوه قضائیه، منزل شخصی خود در مرکز شهر تهران را برای احداث حسینیه، وقف کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ مرکز وکلای قوه قضائیه امسال مراسم عزاداری شهادت اباعبدالله الحسین(ع) را در به مدت 13 شب و با حضور جامعه حقوقی و شهروندان تهرانی در محوطه مرکز نوآوری‌های حقوقی برگزار کرد.

یکی از عزاداران حاضر در این مراسم، یک شهروند روشندل تهرانی بود که تحت تأثیر اخلاص برپاکنندگان این مراسم و خیمه عزای حسینی، در گفت‌وگو با حسن عبدلیان‌پور، رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه اعلام کرد منزل شخصی خود را برای احداث حسینیه مرکز وکلای قوه قضائیه وقف این مرکز می‌کند.

هیئت عزاداری عشاق‌الحسین مرکز قوه قضائیه به مدت 13 شب میزبان جمعی از مسئولان و مدیران قوه قضائیه بود و به این ترتیب به محلی برای ملاقات مردمی جمعی از مدیران دستگاه قضا با مردمی تبدیل شد که مشکلات خود را با مسئولان قضائی در میان گذاشتند.

سخنران این هیئت هم که با استقبال جمعی از چهره‌های هنری و ورزشی همراه بود، حجت‌الاسلام سید محسن موسوی، معاون اول دادستان کل کشور به عهده داشت که به تبیین فلسفه قیام عاشورا و نیز بیان برخی معضلات مبتلابه جامعه امروز پرداخت.

انتهای پیام/