شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#محرم#دهه اول محرم

در دهه اول محرم ۹۰۰ کیلوگرم پسماند خشک جمع آوری شد

در دهه اول محرم 900 کیلوگرم پسماند خشک جمع آوری شد

شهردار منطقه10 تهران اقدامات خدمات شهری منطقه را در ماه محرم تشریح کرد و از جمع آوری 900 کیلوگرم پسماند خشک توسط شش دستگاه وانت خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رضا شرفی شهردار منطقه10 تهران گفت: با هدف خدمات‌رسانی شایسته به عزاداران حسینی در دهه نخست محرم، تلاش شد در مجاورت تمام اماکن مذهبی، هیات‌ها و ایستگاه‌های صلواتی، نیروها و عوامل خدمات شهری، جهت رفت و روب مستقر شدند و پاکبانان حاضر به صورت مستمر در محدوده خدمات‌رسانی کرده و تمام تلاش خود را در این ایام برای پاکیزگی معابر منطقه انجام دادند.

 

وی به اقدامات معاونت خدمات شهری و محیط زیست پیش از آغاز ماه محرم اشاره کرد و اظهارکرد: معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه همزمان با فرارسیدن دهه نخست ماه، 130 کارتن پلاست، 40 مخزن 120 لیتری و 350 کیلوگرم کیسه مشکی و آبی میان حسینیه‌ها، مساجد و تکایا توزیع کرد و کارشناسان منطقه، آموزش‌های لازم را در مورد مدیریت پسماند و تفکیک زباله از مبدا ارائه دادند.

شهردار منطقه10 با بیان اینکه پاکبانان و نیروهای خدمات شهری به صورت شبانه‌روزی و در دو شیفت کاری، در دهه نخست محرم به نظافت معابر و خدمات‌رسانی به شهروندان مشغول بودند، تصریح کرد: در این مدت، بیش از 900کیلوگرم پسماند خشک توسط شش دستگاه وانت جمع‌آوری شدند.

شرفی ادامه داد: 30 نفر از عوامل اجرایی نیروهای خدمات شهری در دو شیف شب و روز مشغول به خدمات‌رسانی در تخلیه و لایروبی مستمر کانال‌ها، حوضچه‌ها و انهار سطح منطقه در دهه نخست محرم بودند که بر این اساس، بالغ بر 50 تن لجن استخراج و 30 هزار مترطول از انهار و کانال‌های سطح منطقه لایروبی شدند.

انتهای پیام