شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ورزشکار#کادر فنی#دوومیدانی

عدم وحدت بین ورزشکار و کادر فنی ناکامی دوومیدانی را رقم زد/ افرادی که خیر و صلاح این رشته را بخواهند کنار صیامی نیستند

عدم وحدت بین ورزشکار و کادر فنی ناکامی دوومیدانی را رقم زد/ افرادی که خیر و صلاح این رشته را بخواهند کنار صیامی نیستند

پیشکسوت دوومیدانی ایران گفت: عدم وحدت بین ورزشکار و کادر فنی ناکامی دوومیدانی را در قونیه رقم زد.

تیمور غیاثی، پیشکسوت دوومیدانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره ناکامی احسان حدادی در پنجمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی اظهار داشت: احسان یکی از نخبه‌های رشته‌ دوومیدانی در ایران است اما برخلاف انتظارات نتوانست در مسابقاتی که اگر بخواهیم آن را با رویدادهایی چون المپیک و بازی های آسیایی قیاس کنیم در درجه سه قرار می‌گیرد، موفق ظاهر شود.

وی با یادآوری اینکه عملکرد نه چندان مطلوب حدادی صرفا مربوط به بازی‌های قونیه نمی‌شود، گفت: ورزش یعنی برد و باخت و هیچ ورزشکاری را سراغ نداریم که همیشه پیروز باشد و روی سکو برود اما حدادی نایب قهرمان المپیک لندن است و چهارمی او در چنین مسابقاتی تقریبا غیرقابل پذیرش است. احسان در 2، 3 سال گذشته نتوانسته رکوردهای خوبی را بزند و باید این مسئله حتما مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرد.

پیشکسوت دوومیدانی در ادامه با اشاره به نتیجه دیگر دوومیدانی کاران کشورمان در این بازی‌ها توضیح داد: به فرزانه فصیحی تبریک می‌گویم او نتیجه زحماتش را به دست آورد اما حسن تفتیان و پیرجهان هر دو جزو ورزشکارانی بودند که شانس مدال آوری بالایی داشتند ولی ناکام ماندند. بشخصه نمی‌توانم قضاوت کنم ولی آنچه که مشخص است دوومیدانی ایران حال خوبی ندارد، بخاطر دارم آن زمان که سرمربی تیم‌ ملی بودم همیشه ارتباط خیلی خوبی بین کادر فنی و ورزشکار برقرار بود و این موضوع کم اهمیتی نیست اما حالا چقدر شاهد این وحدت بین کادر فنی و ورزشکاران هستیم؟!

501

غیاثی در پایان تاکید کرد: نقش کادر فنی هم در این نتیجه ضعیف بی‌تاثیر نیست. فدراسیون باید تلاش کند تا شرایط بهتر شود. شخص هاشم صیامی رییس فدراسیون فرد بسیار خوبی است اما متاسفانه اطرافیان خوبی ندارد که خیر و صلاح دوومیدانی را بخواهند. امیدوارم روند بهتری را پس از این از دوومیدانی شاهد باشیم در غیر این صورت در بازی های آسیایی هانگژو هم که به هیچ عنوان قابل مقایسه با این بازی ها نیست، نتیجه مورد نظر را به دست نخواهیم آورد.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

انتهای پیام