شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#نساجی#داوری#مصاف

ربیعی: حق‌مان در دیدار مقابل نساجی خورده شد/ تمنا می‌کنم حاج‌ملک را برای قضاوت دیدارهای ما انتخاب نکنند!

ربیعی: حق‌مان در دیدار مقابل نساجی خورده شد/ تمنا می‌کنم حاج‌ملک را برای قضاوت دیدارهای ما انتخاب نکنند!

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان اعتقاد دارد تیمش با اشتباهات داوری در مصاف با نساجی به سه امتیاز نرسیده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد ربیعی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل نساجی اظهار داشت: ابتدا به تیم نساجی خسته‌نباشید می‌گویم. فکر می‌کنم نیمه اول و دقایق ابتدایی بازی را خوب شروع نکردیم. در دقایق 15 تا 30 بازی روال معمولی داشت و در 15 دقیقه پایانی نیمه اول نساجی بهتر از ما بازی کرد و حتی فرصت زدن گل به ما را هم داشت، اما در نیمه دوم ما تیم برتر میدان بودیم و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم. هر چند در ابتدای نیمه دوم یک گل خوردیم، اما به بازی برگشتیم گل خوبی زدیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم.

وی ادامه داد: در ادامه نیمه دوم چندین فرصت گل را از دست دادیم. تیم ما تازه از شرایط بدنسازی بیرون آمده است و در نیمه اول خیلی سنگین بودیم؛ ولی در نیمه دوم یک مقدار بدن‌های بازیکنان ما رها شد و بازی بهتری انجام دادیم. نساجی هم تیم خوبی بود و بازی خوبی را به نمایش گذاشت.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان درباره اضافه شدن بازیکنان جدید به این تیم و همین‌طور عملکرد پریرا تصریح کرد: ما نسبت به فصل گذشته پنج شش بازیکن از دست دادیم و پنج شش بازیکن جدید هم جذب کردیم. من از عملکرد پریرا راضی هستم و به هر حال نیاز به زمان داریم تا به هماهنگی برسیم و هرچقدر به جلو برویم به هماهنگی بیشتری دست پیدا می‌کنیم و فکر می‌کنم هشت تیم اول سال گذشته به علاوه تیم تراکتور تغییرات خوبی داشتند که فکر می‌کنم لیگ امسال را جذاب‌تر خواهد کرد.

ربیعی در مورد عملکرد داور گفت: قبل از اینکه به نشست خبری بیایم، چند صحنه مشکوک داوری را دوباره نگاه کردم تا با آگاهی بیشتری صحبت کنم و درباره دیگران به اشتباه قضاوت نکنم. در صحنه گل نساجی، ابتدا کریم اسلامی در آفساید بود و بعد از آنهم روی او به عقیده من پنالتی صورت نگرفت و روی مهاجم نساجی نیرویی وارد نشد. من کریم اسلامی را می‌شناسم، بازیکن و انسان باشخصیتی است و می‌دانم که با تبحر اسلامی ما پنالتی دادیم وگرنه پنالتی نبود. درباره پنالتی خودمان هم که بعد از ضربه کرنر، دروازه‌بان نساجی روی بازیکن ما خطا کرد، داور اعلام نکرد. من اصلاً در هیچ بازی خاطره خوبی از قضاوت حاج‌ملک ندارم و تمنا می‌کنم که او را قاضی بازی‌های ما نگذارند! شاید نه قطعاً اشتباهات سهوی بوده است و ما با این کلمات خودمان را آرام می‌کنیم، ولی در صحنه‌ها بعد از بازی دیدم پنالتی نساجی اشتباه بود و یک پنالتی هم برای ما گرفته نشد.

وی افزود: ما نمی‌خواهیم تلاش نساجی را زیر سؤال ببرم. من مطهری و مدیرعامل نساجی را می‌شناسم و سلامت کار می‌کنند، ولی مشخصاً حق مس رفسنجان در این دیدار خورده شد. من برای تیم داوری این دیدار آرزوی توفیق دارم. نگاه ما این است که او اشتباه کرده و انتظار داریم با تلاش بیشتر جلوی اشتباه برای تمام تیم‌ها گرفته شود. ما خواهش می‌کنیم که از کمک داور ویدئویی زودتر استفاده کنیم. این همه قانون برای تیم‌ها در جهت حرفه‌ای‌سازی می‌گذاریم، برای حضور VAR هم ترتیب اثر بدهیم، تا هیچ ذهنیتی برای من پیش نیاید و با اشتباهات داوری توجیه برای خودم نیاورم، ولی الان در ذهن خودم ما باید برنده بازی امروز می‌شدیم. ان‌شاءالله VAR  وارد ایران شود تا حقی از هیچ تیمی ضایع نشود و نتیجه بازی کاملاً با عدالت رقم بخورد.

 

انتهای پیام/