شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تیم ملی#هندبال

وویوویچ: در مقاطعی مانند یکی از برترین تیم‌های جهان ظاهر شدیم

وویوویچ: در مقاطعی مانند یکی از برترین تیم‌های جهان ظاهر شدیم

سرمربی تیم ملی هندبال می‌گوید بازیکنانش در مقاطعی مقابل آذربایجان مانند یکی از برترین تیم‌های جهان بازی کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، وسلین وویوویچ سرمربی تیم ملی هندبال ایران پس از پیروزی مقابل آذربایجان و راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی گفت: بازی بسیار خوبی را در 20 نخست از بازیکنانم شاهد بودیم و مانند یکی از تیم‌های مطرح هندبال جهانی مقابل حریف ظاهر شدیم.

سرمربی تیم ملی هندبال افزود: بعد از دقیقه 20 احساس کردم بازیکنانم کمی از شرایط خوب خود فاصله گرفتند، به همین خاطر بین دو نیمه در رختکن با آنها صحبت و نکات فنی را گوشزد کردم و به همین خاطر بازیکنانم به بازی خوب خود بازگشتند.

وویوویچ در مورد برنامه‌ریزی بازی‌ها و اینکه مجبور است فردا به کمترین استراحت مقابل قطر به میدان برود گفت: برنامه‌ریزی واقعاً عجیب است. فردا باید جلوی قطر بازی کنیم و بعد از آن در صورت پیروزی فینال در روز یکشنبه برگزار می‌شود و واقعاً درک نمی‌کنم چرا به این شکل برنامه‌ریزی مسابقات هندبال انجام شده است.

وی با ستایش از دروازه‌بانان تیم ملی اظهار داشت: در دیدار نخست محمد سیاوشی فوق‌العاده بود و در دیدار مقابل آذربایجان نیز شاهد درخشش علی رحیمی بودیم‌.

وویوویچ در مورد مصاف با قطر در دیدار نیمه‌نهایی عنوان کرد: قطر با تیمی متفاوت به این بازی‌ها آمده و شناخت زیادی از بازیکنان این تیم نداریم. با این حال تمام تلاش ما کسب پیروزی و رسیدن به مدال است.


انتهای پیام/