شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#غزه

موفقیت در جنگ اخیر غزه جز با حمایت ایران حاصل نمی‌شد

موفقیت در جنگ اخیر غزه جز با حمایت ایران حاصل نمی‌شد

صد آنلاین | نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران با اشاره به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه و مقابله صورت گرفته با این جنایت‌ها گفت: مقاومت صورت گرفته از سوی جهاد اسلامی و مردم غزه رژیم صهیونیستی را مجبور به عقب‌نشینی کرد و این نشان‌دهنده ضعف و ناامیدی دشمن است.

 ناصر ابوشریف در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه تهران با اشاره به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به شهادت رساندن تعدادی از سران مقاومت و همچنین کودکان فلسطینی اظهار کرد: در جنگ اخیر جنبش جهاد اسلامی فلسطین صدها موشک و راکت به اهداف رژیم صهیونیستی پرتاب کرد و کاری کرد که دشمن صهونیستی مجبور شود نصف فلسطین اشغالی را ببندند و اینها همه نشان‌دهنده ضعف، ناامیدی و ترس دشمن است و در پی این مقاومت بود که آنها مجبور به عقب‌نشینی و آتش‌بس شدند اینها انشاالله همه زمینه‌ساز پیروزی‌های آینده خواهد بود.

وی تاکید کرد: نبرد اخیر، نبرد مهم و سرنوشت‌سازی بود دشمن را شکست داد و ترساند و این پیروزی‌ها حاصل نمی‌شد مگر با حمایت ایران.

ابوشریف اضافه کرد: ایران تنها کشوری است که مساله فلسطین و مقاومت حمایت کرده و می‌کند و در همین‌جا لازم می‌دانم که از حمایت رهبر انقلاب و مردم عزیز ایران تشکر کنم که همواره حامی مردم فلسطین هستند. انشاالله پس از پاک شدن فلسطین از وجود صهیونیست‌ها نماز را در قدس شریف اقامه خواهیم کرد.

انتهای پیام