شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#شاهزاده

شاهزاده ویلیام به خیانت به کیت میدلتون متهم شد!

بار دیگر شایعات احتمالاً نادرست مبنی بر اینکه شاهزاده ویلیام رابطه نامشروع دارد و به کیت میدلتون خیانت می کند، اینترنت را فراگرفت.

تلکس

به گزارش تازه‌نیوز،  آخرین بار در سال ۲۰۱۹ روزنامه‌ها به درگیری کیت با ویلیام و دوست خانوادگیشان به نام رز هانبری تمرکز کرده بودند. ویلیام و کیت هرگز به صورت عمومی در مورد این اخبار اظهار نظر نکرده اند.در ابتدا نشریه آمریکایی In Touch در آوریل ۲۰۱۹ گزارش داد که ممکن است ویلیام با رز رابطه داشته باشد. هیچ چیز تایید نشد و هیچ مدرک عمومی واقعی وجود نداشت که ویلیام به کیت خیانت کرده است و به گفته ریچارد کی، گزارشگر سلطنتی، همه اینها اخبار جعلی است. او نوشت: «هر دو طرف اقدامات قانونی را در نظر گرفته‌اند، اما از آنجا که هیچ یک از گزارش‌ها نتوانسته هیچ مدرکی در مورد آن ارائه کند، آنها تصمیم گرفته‌اند که آن را نادیده بگیرند.»

رز هانبری دوست خانوادگی شاهزاده ویلیام

رز هانبری کیست؟

او یک مدل سابق و مارکیونس (در بریتانیا در رتبه پایین‌تر از دوک قرار دارد) فعلی است که با همسرش، کارگردان فیلم دیوید راکسوج، در نورفولک، انگلستان زندگی می کند. خانه رز بسیار نزدیک به خانه روستایی کیت و ویلیام است و آنها در یک حلقه اجتماعی وقت می گذرانند. از آنجایی که رز در حومه شهر زندگی می کند، احتمالاً به همین دلیل است که روزنامه ها او را به عنوان «رقیب روستایی» کیت معرفی کرده اند.

رز هانبری دوست خانوادگی شاهزاده ویلیام ۱

چه مشکلی بین آنها بوجود آمده است؟

در مارس ۲۰۱۹، روزنامه سان گزارش داد که کیت به ویلیام گفته است که رز را از دایره ارتباطیشان خارج کند، چراکه ظاهرا کیت و رز با هم اختلاف داشتند. این حرف ها کاملاً غیرقابل تأیید و گاهی اوقات بی اساس هستند که سریعا به رابطه خارج از ازدواج یکی از اعضای خانواده سلطنتی بریتانیا نسبت داده می شوند. بدیهی است که چنین ارتباط هایی می توانند کاملاً نادرست باشند و می توانند در مورد یکی دیگر از اعضای خانواده سلطنتی باشند. اما به نظر می رسد اینترنت بر روی ویلیام متمرکز شده است.اگرچه ریچارد کی گفت که در حال حاضر هیچ اقدام قانونی از سوی خانواده سلطنتی انجام نمی شود، اما منبعی دیگر خلاف آن را ادعا کرد. حداقل یک نشریه بریتانیایی پس از انتشار جزئیات این شایعه، توسط وکلای سلطنتی، اخطارهای قانونی دریافت کرده است. در یکی از نامه‌های وکلای خانواده سلطنتی آمده است: «انتشار گمانه زنی های نادرست در رابطه با زندگی خصوصی موکلین ما علاوه بر نادرست بودن و بسیار آسیب زا بودن، نقض حریم خصوصی وی بر اساس ماده ۸ کنوانسیون اروپایی حقوق بشر است.»

حقیقت چیست؟

هیچ کس به جز ویلیام، کیت و رز واقعاً نمی‌دانند که اصل ماجرا چه بوده است؛ اگر واقعا چیزی باشد. اما روزنامه‌های بریتانیایی قطعاً باید هنگام تصمیم‌گیری درباره آنچه گزارش می دهند، محتاط باشند، در غیر این صورت ممکن است اخطارهای بیشتری به آنها داده شود. شایان ذکر است، زمانی که خانواده سلطنتی در ماه ژوئن میزبان دونالد ترامپ در کاخ خود بودند، رز آنجا بود. اگرچه کیت و رز در کنار هم ننشستند، اما واضح است که در یک اتاق بودن آنها نشانه خوبی است که هیچ احساس بدی بین آنها وجود ندارد.

منبع: روزیاتو