افزایش بازدید گوگل

افزایشبازدید گوگل، یکی از مهم ترین دغدغه های صاحبان وب سایت ها است. برای آن که کسب وکار شما به نتیجه ی مطلوب خود برسد و تلاش های شما نتیجه دهد، باید دیده شوید.گوگل شما را در این مسیر تنها نگذاشته است و موارد بسیار متعددی را مطرح ساخته تابه شما کمک می کند بازدید وب سایت خود را افزایش دهید. در ادامه، برخی از نکاتمهمی که باید در جهت افزایش بازدید گوگل رعایت کنید را برای شما آورده ایم. ایننکات بر مبنای الگوریتم گوگل و سئو می باشد.

لینکبیلدینگ چیست و چگونه سبب افزایش بازدید گوگل می شود؟

لینک بیلدینگ، یکی از مهم ترین قسمت های کار شما است. لینک بیلدینگ نقش مهمی در جذبترافیک بیشتر به سایت شما و همچنین افزایش بازدید گوگل شما دارد. دو نوع لینکوجود دارد که باید روی آن ها تمرکز کنید: بک لینک ها و لینک های داخلی.

بکلینک چیست؟

زمانیکه سایت های معتبر در حوزه ی کسب و کار خودتان، به محتوای شما در سایت خودشان لینکمی دهند، فرایند بک لینک انجام می شود. بک لینک ها نشانه ی اعتبار محتوای سایت شمااست و هرچه که تعداد آن بیشتر باشد، قدرت و اعتبار سایت شما نیز بیشتر می شود. بهعلاوه، بک لینک ها سبب افزایش بازدید گوگل وب سایت شما می شود. به طور کلی بک لینکها برای بهبود رتبه سئو سایت شما بسیار مهم هستند. وب سایت شما به میزان بک لینکهای دریافتی، یک مرجع (در کسب و کار خودتان) می شود و این یک سیگنال به گوگل ارسالمی شود که سایت شما معتبر و قابل اعتماد است. در نتیجه، گوگل رتبه شما را افزایشمی دهد. افزایش رتبه ی شما توسط گوگل، سبب افزایش بازدید گوگل می شود.

چگونهبک لینک دریافت کنم؟

بهترینراه برای کسب بک لینک، ایجاد محتوایی مناسب است. وقتی محتوا ایجاد می کنید، میتوانید از سایت های معتبر دعوت کنید تا محتوای شما را بررسی کنند و ببینند آیا آنرا دوست دارند یا خیر. اگر آنچه را که می بینند دوست دارند، ممکن است از محتوایشما به عنوان مرجعی برای محتوای خود استفاده کنند.

لینکهای داخلی چیست؟ چگونه لینک داخلی بسازم؟

یکیدیگر از قسمت های مهم لینک بیلدینگ، لینک های داخلی هستند. لینک داخلی نقشمهمی در افزایش بازدید گوگل وب سایت شما دارند. لینک های داخلی، لینک هایی بهصفحات شخصی شما در سایت شما هستند. لینک های داخلی سیگنال مثبت به گوگل می فرستد وبه آن می گویند که سایت شما برای مخاطبان شما جالب و جذاب است. در نتیجه گوگل رتبهسایت شما را بالاتر می برد، بنابراین افراد بیشتری می توانند سایت شما را پیداکنند. این فرایند باعث می شود افزایش بازدید گوگل می شود و یک راه عالی برای هدایتترافیک ارزشمندتر به وب سایت شما است.

برایافزایش بازدید گوگل، محتوای مناسب ایجاد کنید

تولیدمحتوا، امری است که هم در سئو و هم در تمامی مواردی که به وب سایت ها و عملکردشانمربوط می شوند، حائز اهمیت و حیاتی است. تولید محتوا یکی از اساسی ترین عناصر یکوب سایت خوب است. هر اندازه که روی محتواهای خود تمرکز کنید و آن ها را اصولیارائه دهید، به همان اندازه می توانید وب سایت خود را بهبود بخشید. اشکال متعددیاز محتوا وجود دارد که می توانید ایجاد کنید مانند وبلاگ ها، ویدئوها، اینفوگرافیکها، کتاب های الکترونیکی و ... . تولید محتوا به افزایش بازدید گوگل در وب سایتشما کمک می کند. کاربران به طور مداوم به دنبال اطلاعات و پاسخ به سوالات خودهستند. آن ها برای یافتن این اطلاعات مفید به گوگل مراجعه می کنند.

همانطورکه قبلاً گفته شد، محتوا به شما کمک می کند تا بک لینک نیز کسب کنید. می توانیدمحتواهای جذاب و صحیح ایجاد کنید و آن را با سایت های معتبر به اشتراک بگذارید. دراین صورت با یک تیر دو نشان زده اید!

سرعتسایت خود را بهبود بخشید تا ترافیک سایت شما بیشتر شود

سرعت صفحه، عامل بسیار مهمی در تجربه ی کاربری است. برای کاربران، سرعت سایت همیشهاهمیت داشته است. اگر می خواهید کاربران از سایت شما تجربه ی مثبتی داشته باشندترافیک سایت شما در گوگل افزایش پیدا کند، باید سرعت سایت خود را بهبود بخشید. کاربراناز این که برای بارگذاری منتظر بمانند به شدت بیزار هستند. آن ها می خواهند به سرعتبه اطلاعات دسترسی پیدا کنند و اگر بارگذاری صفحه شما بیش از حد طول بکشد، کاربرانخود را از دست خواهید داد. آن ها در صورت وجود هر گونه کندی در وب سایت شما، بهاحتمال بسیار زیاد آن را رها می کنند و به سراغ وب سایت دیگری می روند. بنابراینبرای افزایش بازدید گوگل، به سرعت وب سایت خود توجه کنید. سرعت البته سرعت وب سایتفقط مختص به وب سایت نیست و به دستگاه و شرایط کاربر نیز مربوط است. اما شما بهشرایط اینترنت و دستگاه کاربرها دسترسی ندارید، بنابراین فقط می توانید سرعت وبسایت خود را کنترل کنید و آن را ارتقا بخشید.

بهینهسازی وب سایت برای موبایل

امروزهبهینه سازی وب سایت برای موبایل بسیار مهم است. 52.2 درصد از کل ترافیک وب درسراسر جهان را ترافیک موبایل تشکیل می دهد. کاربران موبایل روز به روز بیشتر میشوند بنابراین مهم است که سایت خود را با کاربران موبایل تطبیق دهید.

تجربهموبایل با تجربه دسکتاپ متفاوت است و شما می خواهید کاربران بدون توجه به دستگاهیکه استفاده می کنند، تجربه مثبتی در سایت شما داشته باشند. یک کاربر دسکتاپ، کاربرتبلت و کاربر موبایل باید تجربه مثبت یکسانی را هنگام دسترسی به سایت شما داشتهباشند. شما می توانید با استفاده از یک طراحی واکنش گرا (ریسپانسیو) اطمینان حاصلکنید که کاربران از وب سایت شما تجربه مثبت دارند. طراحی واکنش گرا باعث می شود وبسایت شما با دستگاه کاربر سازگار شود و بهترین تجربه را برای وی فراهم کند. اگرهنوز سایت خود را برای موبایل بهینه سازی نکرده اید، دست به کار شوید زیرا ایننکته ی بسیار مهمی برای اغلب کاربران است و اگر می خواهید وب سایت شما ترافیکبیشتری دریافت کند، باید آن را برای موبایل نیز بهینه سازی کنید.

محتوایبصری برای افزایش بازدید گوگل مفید است

محتوایبصری می تواند در کنار محتوای متنی، برای کاربران بسیار جذاب باشد. علاوه بر عکسها که باید با کیفیت مطلوب و بهینه سازی شده با موبایل در وب سایت شما قراربگیرند، ویدئو ها نیز یکی دیگر از محتواهای بصری هستند که یک جزء کلیدی برای بهبودرتبه سایت شما می باشند.

بامحبوبیت روزافزون یوتیوب، بازاریابی ویدئویی در حال تبدیل شدن به بخشی جداییناپذیر از برنامه های دیجیتال مارکتینگ است. تاثیر فیلم ها بسیار زیاد است. درواقع با استفاده از یک ویدیو در وب سایت خود، 53 برابر بیشتر احتمال دارد که درصفحه اول نتایج گوگل قرار بگیرید. افزودن ساده یک ویدیو می تواند تاثیر زیادی بررتبه سئوی شما و افزایش بازدید گوگل داشته باشد. 10 برابر بیشتر احتمال دارد کهکاربران با یک ویدیو تعامل داشته باشند تا یک بلوک متنی. این یک ابزار عالی برایجذب مخاطب است. 

سوالات متداول

چطور ترافیک سایت خود را افزایش دهیم؟

از رسانه های اجتماعی برای دسترسی به افراد بیشتر استفاده کنیدبهینه سازی سئو روی صفحه را انجام دهیدبرای بهبود اعتبار برند، بک لینک ها را افزایش دهیدیک برنامه بازاریابی محتوا داشته باشید و پست های جذاب را به اشتراک بگذاریدیک پست مهمان برای سایر وب سایت ها بنویسیدیک برنامه زمانبندی محتوا ایجاد کنید

چرا ترافیک وب سایت مهم است؟

ترافیک وب سایت به دلایل زیادی مهم است. هرچه افراد بیشتری سایت شما را ببینند، مشتریان بالقوه بیشتری خواهید داشت. تعداد بازدیدکنندگان وب‌سایت شما به تعداد فرصت‌هایی تبدیل می‌شود که کسب‌وکار شما برای تأثیرگذاری، ایجاد سرنخ‌های واجد شرایط، اشتراک‌گذاری برند شما و ایجاد روابط دارد.

وب سایت کم ترافیک چیست؟

یک وب سایت کم ترافیک وب سایتی است که کمتر از 100000 بازدید ماهانه از صفحه دریافت می کند. به طور معمول، وب سایت های کم ترافیک با برنامه های هاست اشتراکی میزبانی می شوند. وب سایت های پر بازدید ماهانه بیش از 300000 بازدید از صفحه دارند. به صورت روزانه، وب سایت های کم ترافیک بین 0 تا 5000 بازدید از صفحه دریافت می کنند

چگونه ترافیک یک وب سایت را بدانم؟

گوگل آنالیتیکس بهترین ابزار رایگان برای اندازه گیری ترافیک وب سایت و نقطه شروع خوبی برای اندازه گیری عملکرد وب سایت شما است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کد Google Analytics را در وب سایت خود قرار دهید