شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#غزه#بمباران

با شهادت دو فلسطینی دیگر؛

آمار شهدای بمباران غزه به ۴۸ نفر رسید/۱۷ کودک فلسطینی بین شهدا

آمار شهدای بمباران غزه به ۴۸ نفر رسید/۱۷ کودک فلسطینی بین شهدا

با شهادت دو نفر دیگر، شمار شهدای فلسطینی در درگیری‌های اخیر و بمباران های رژیم صهیونیستی به ۴۸ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، پس از شهادت یک دختر ۱۱ ساله با نام «لیان الشاعر» و یک شهروند دیگر فلسطینی بر اثر جراحات ناشی از بمباران مناطق فلسطینی از سوی جنگنده‌های صهیونیستی در جنگ سه روزه اخیر، تعداد شهدای فلسطینی در این نبرد به ۴۸ نفر افزایش یافت.

همچنین در مجموع، بیش از ۳۰۰ فلسطینی در جریان حملات اخیر صهیونیست‌ها در جنگ سه روزه اخیر زخمی شدند.

با شهادت لیان الشاعر، کودک فلسطینی ساکن خان یونس بر اثر شدت جراحت‌های وارده در جریان تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه در بیمارستان المقاصد، تعداد کودکان کشته شده در این درگیری‌ها به ۱۷ نفر رسید. هانی الشاعر، یکی از بستگان این کودک گفته است که او درحمله هواپیمای بدون سرنشین طی یک حمله غافلگیرانه توسط صهیونیست‌ها به شدت آسیب دید و به بیمارستان منتقل شد.

دو کودک دیگر غزه با نام‌های نایف العودت ۱۴ ساله و محمد ابوکتیفه ۸ ساله در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

منابع فلسطین همچنین روز پنج شنبه گزارش دادند که دادگاه نظامی «عوفر» رژیم صهیونیستی تشکیل جلسه داد و بازداشت «بسام السعدی» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین را به مدت ۶ روز دیگر تمدید کرد.

این خبرها در حالی است که انجمن اسرای فلسطینی «واعد» اعلام کرد که وضعیت جسمی «خلیل عواوده» اسیر فلسطینی در زندان «الرمله» مناسب نیست و رژیم اشغالگر از ارائه اطلاعات واقعی درباره او خودداری می‌کند و این موضوع خشم گسترده سایر اسرای فلسطینی در زندان الرمله را در پی داشته است.

منابع فلسطینی همچنین از بازداشت ۱۵ فلسطینی به دست نظامیان رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری در بیت لحم، رام الله، جنین و طولکرم خبر داد.