شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پارس جنوبی#پزشکی قانونی

جسد مدیر ارشد یکی از پتروشیمی‌های پارس جنوبی در کوه‌ کشف شد

جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۳

مدیرکل پزشکی قانونی استان فارس در ارتباط با کشف جسد یک مدیر ارشد یکی از پتروشیمی‌های پارس جنوبی در کوه‌های مجاور محور فیروزآباد گفت: براساس گزارش اولیه، آثار جراحت روی بدن با سقوط منطبق است.

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا درودچی در خصوص کشف جسد مدیر ارشد یکی از پتروشیمی‌های پارس جنوبی، اظهار داشت: جسد وی به اداره پزشکی قانونی شهرستان فراشبند انتقال داده شد مورد معاینه ظاهری قرار گرفته است و بر اساس گزارش اولیه، حاکی از آثار جراحت روی بدن است که با سقوط منطبق است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان فارس ادامه داد: جهت بررسی و آزمایشات بیشتر، پیکر ایشان به اداره پزشکی قانونی شیراز انتقال داده شده است تا تحت کالبد شکافی و معاینات قرار بگیرد تا علت تامه فوت مشخص شود.

درودچی بیان کرد: از طرفی تحقیقات سیستم قضایی، انتظامی و آگاهی نیز در این خصوص می‌تواند کمک کننده باشد چرا که وی تنها بوده است نهایتا مشخص شود که علت فوت چه چیزی بوده است.

وی تصریح کرد: بیشتر از این در خصوص فوت ایشان نمی‌توانیم هیچگونه اظهار نظر کنیم که آیا مرگ وی به صورت اتفاقی، حادثه‌ای ناشی از بیماری مثلا سکته قلبی و ... باشد و جای اظهار نظری در حال حاضر نیست.

مدیرکل پزشکی قانونی استان فارس در پایان یادآور شد که نتایج تحقیقات آزمایشات پزشکی قانونی برای به نتیجه رسیدن تا ۲ ماه بطول می‌انجامد.