شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کاراته#رشت

تیم استان فارس قهرمان مسابقات کاراته کیوکوشین بانوان کشور شد

تیم استان فارس قهرمان مسابقات کاراته کیوکوشین بانوان کشور شد

رشت - ایرنا - نخستین دوره مسابقات کاراته سبک کن بوکای کیوکوشین بانوان کشور ، پنجشنبه شب با قهرمانی تیم فارس در رشت پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دوره از رقابتها ، حدود ۱۵۰ بانوی کاراته کار سبک «کن بوکای» کیوکوشین از استانهای مختلف کشور حضور داشتند که در مجموعه ورزشی ملوان جوان نیروی دریایی رشت با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این دوره از رقابتهای یکروزه ، تیم کاراته بانوان سبک کن بوکای کیوکوشین فارس که بیشترین شرکت کننده را نیز در این رقابتها داشت، به مقام قهرمانی کشور دست یافت تا جام قهرمانی نخستین دوره این رقابتها به استان شاعرپرور فارس تعلق گیرد.

همچنین تیم کاراته بانوان سبک کن بوکای کیوکوشین گیلان که میزبان این دوره از رقابتها بود، به عنوان نایب قهرمانی دست یافت و تیم مازندران نیز توانست روی سکوی سوم این دوره از مسابقات قرار گیرد.

رقابتهای کاراته سبک کن بوکای کیوکوشین قهرمانی بانوان کشور که از صبح امروز در رشت آغاز شده بود، کاراته کاران رده های سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان حضور داشتند.

همچنین نخستسن دوره رقابتهای کاراته سبک کن بوکا کیوکوشین قهرمانی مردان کشور نیز روز جمعه (فردا)۲۱ مرداد ماه در مجموعه ورزشی ملوان جوان نیروی دریایی رشت و در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد.

به گفته ابراهیم عبدی رئیس سبک کن بوکای کیوکوشین ، این سبک مورد تایید فدراسیون کاراته است و همچنین مجوز این سبک از کشور ژاپن اخذ شده و برای برگزاری نخستین دوره رقابتهای قهرمانی این مسابقات  نیز، تمامی مجوزها اخذ شده است.