شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#کشورهای اسلامی#تیم ملی

طلای تیمی تنیس روی میز بازی‌های کشورهای اسلامی به دختران ایران رسید

طلای تیمی تنیس روی میز بازی‌های کشورهای اسلامی به دختران ایران رسید

تهران- ایرنا- تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران در دیدار نهایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با غلبه بر ترکیه، به مدال طلا دست یافت.

به گزارش ایرنا، دیدار نهایی بخش تیمی تنیس روی میز بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی عصر امروز پنجشنبه در قونیه، میان ایران و ترکیه برگزار شد که در پایان شاگردان حمیده ایرانمنش با وجود اینکه فضای سالن کاملا به سود میزبان بود و تماشاگران به شدت تیم خود را تشویق می‌کردند، موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

در نخستین دیدار مهشید اشتری به مصاف اوزگه ییلماز، قهرمانی بخش انفرادی رفت و موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ نماینده ترکیه را شکست دهد. در مسابقه دوم هم ندا شهسواری، کاپیتان تیم ملی ایران در مصافی پرهیجان با نتیجه ۳ بر صفر از سد سیبل آلتینکایا گذشت و تیم ایران را ۲ بر صفر پیش انداخت.

در مسابقه سوم که مصاف تیم‌های دو نفره بود تیم ایران متشکل از ندا شهسواری و شیما صفایی برابر تیم سیمای کولاک چکن و سیبل آلتینکایا به میدان رفت که با وجود رقابت پایاپای در نهایت این تیم حریف بود که با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید.

بازی چهارم را شیما صفایی برابر اوزگه ییلماز برگزار کرد که این مسابقه را نماینده ترکیه با برتری ۳ بر ۲ به پایان رساند تا دو تیم در امتیاز ۲ مساوی شوند.

در آخرین بازی مهشید اشتری رودرروی سیمای کولاک چکن قرار گرفت که این مسابقه با برتری ۳ بر یک اشتری همراه شد تا تیم ایران به مدال ارزشمند طلا دست پیدا کند.
در این بازی‌ها تیم‌های ازبکستان و مالدیو به مدال برنز مشترک دست یافتند.