شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نشست وین#اتحادیه اروپا#برجام

اولیانوف مطرح کرد:

انتقاد تند مسکو از موضع «بورل» درباره متن پیشنهادی در نشست وین

انتقاد تند مسکو از موضع «بورل» درباره متن پیشنهادی در نشست وین

«اولیانوف» امروز تأکید کرد:کمیسیون مشترک برجام به هماهنگ‌ کننده اتحادیه اروپا (بورل) اجازه نداده که این اظهارات را مطرح کند که یا متن پیشنهادی را بپذیرید یا بدانید که گفتگوها شکست خورده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، «میخائیل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی امروز پنجشنبه در پیام هائی توئیتری به موضوع گیری پیرامون متن پیشنهادی اتحادیه اروپا در مذاکرات برچیدن تحریم های ضدایرانی اخیر در شهر وین پرداخت.

نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی در وین در این باره نوشت: وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: طبق گفته سخنگوی اتحادیه اروپا طرف‌ های مشارکت‌ کننده در گفتگوهای وین با این انتخاب مواجه هستند که یا متن فعلی را بپذیرند و یا اینکه بدانند که گفتگوها شکست خورده است.

وی دراین باره اضافه کرد: کمیسیون مشترک برجام به هماهنگ‌ کننده اتحادیه اروپا (جوزف بورل) اجازه نداده که اظهارات این چنینی را مطرح کند.

«میخائیل اولیانوف» در این باره ادامه داد: روسیه متقاعد شده است که احیای برجام تنها راه معقول و موثر پیش رو است. این امر منجر به لغو تحریم های غیرقانونی علیه ایران، تقویت عدم اشاعه و ایجاد شرایط بهتر برای توسعه گفتگوهای امنیتی منطقه ای خواهد شد.

ادامه دارد ....