شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#ملوان#پیکان

زارع: مسابقه ملوان و پیکان نبرد جوان‌ترین تیم‌های لیگ است/ یزدانی برای حضور در انزلی تمرکز لازم را نداشت

زارع: مسابقه ملوان و پیکان نبرد جوان‌ترین تیم‌های لیگ است/ یزدانی برای حضور در انزلی تمرکز لازم را نداشت

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال ملوان بازی با پیکان را نبرد جوانترین تیم های لیگ عنوان کرد و گفت:‌ با یک حریف دونده و جنگنده روبه رو می‌شویم.

به گزارش ایرنا، مازیار زارع عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی فردا با پیکان گفت: خیلی خوشحالم که بعد از مدت ها دوباره به لیگ برتر حضور داریم، جای ملوان خالی بود مطمئنا با تغییراتی که تیم‌ها داشته‌اند، شناخت زیادی از هم ندارند، اما پیکان بازیکنان یکی دو فصل گذشته را حفظ کرده و تیم جوان و خوبی دارد و دونده و جنگنده هستند. ملوان به همراه پیکان با میانگین سنی بسیار پائین جزو جوان‌ترین تیم‌های لیگ هستیم.

سرمربی ملوان در ادامه درباره کنارگذاشتن سیاوش یزدانی از لیست تیم هم تاکید کرد: سیاوش تمرکز لازم را برای حضور در تیم نداشت و من و مجموعه ملوان به فکر تیم و شهرمان هستیم و کار تیمی مهم است. امیدوارم کمک شود و مشکل یزدانی حل شود و به چیزی که دوست دارد برسد. با تمام احترامی که برای او قائل هستم اما چیزی که مشخص است یزدانی در ملوان بین ما جایی ندارد.

وی در ادامه درباره شرایط ورزشگاه انزلی و احتمال برگزاری مسابقات این تیم در استادیوم دیگری هم تصریح کرد: حتی به بازی کردن بیرون از انزلی فکر هم نمی‌کنم و باید در شهرمان بازی کنیم. چمن استادیوم انزلی از بهترین چمن‌های ایران است و در بقیه امکانات اطلاعاتی ندارم اما مطمئنا منتظر این هستیم که با استقلال در انزلی بازی کنیم.

  زارع با رد مشکلات مالی تیم اظهار داشت: مشکلات‌‎مان برای مقطع خاصی بود و الان مشکلی نداریم. منتظر افتادن اتفاق‌های بهتر برای ملوان هستیم و تمام تمرکز ما روی بازی فردا و بقیه بازی‌های لیگ است.