شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#تیم فوتبال

حسینی: بازی با ملوان مشکل است/ لیگ ایران گران‌تر شده است

حسینی: بازی با ملوان مشکل است/ لیگ ایران گران‌تر شده است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به اینکه فردا بازی سختی با ملوان پیش رو دارند، گفت: لیگ در فصل جدید با حضور بازیکنان و مربیان خارجی بیشتر گران‌تر شده است.

به گزارش ایرنا، مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از بازی فردا هفته اول لیگ برتر  با ملوان گفت:در دوره آماده سازی ۵ هفته‌ای در پیش فصل سعی کردیم، تمرینات خوبی داشته باشیم، چند بازی دوستانه خوب انجام دادیم و امیدوارم که فردا با یک آمادگی خوب مقابل تیم خوب ملوان به میدان برویم.

حسینی اظهار داشت: به جز سه، چهار بازیکن که قراردادشان به پایان رسیده بود و دوست داشتند به تیم های دیگر بروند، سعی کردیم بقیه تیم را حفظ کنیم. با توجه به بودجه و سیاست باشگاه تلاش کردیم بازیکنانی که می‌توانند به ما کمک کنند را جذب کنیم و امیداوم بچه ها بتوانند جواب اعتماد ما را بدهند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان خاطر نشان کرد: تمرینات خوبی داشتیم و امیدوام در بازی اول، بازیکنان شرایط جسمانی خوبی داشته باشند اما معمولا مسابقه اول سخت است و اما و اگر در آن زیاد است.

وی در ادامه درباره تغییرات مدیریتی این تیم پیش از شروع لیگ، تصریح کرد: تغییرات در تیم‌های دولتی هست و زیاد وارد این مسائل نمی‌شویم و سعی می‌کنیم کار فنی خودمان را انجام دهیم. از مدیران قبلی به خاطر کمک‌هایشان ممنون هستیم و به مدیران جدید هم خوش آمد می‌گوییم و امیدواریم بتوانند در کارشان موفق شوند.

وی درباره استفاده از بازیکنان جوان در پیکان گفت: شرایط باشگاهی مثل پیکان در سال‌های اخیر طوری بوده است که نمی‌توانیم سمت بازیکنان گران قیمت برویم. با این شرایط یا باید سراغ بازیکنان جوان ارزان برویم یا سراغ بازیکنان پا به سن گذاشته‌ای که دوران اوج‌شان تمام شده است. ما سعی کردیم دنبال بازیکنان جوان برویم و به آنها اعتماد کنیم.

حسینی افزود: در فصل نقل و انتقالات هم مربی و هم بازیکن خارجی زیادی به لیگ ایران آمده‌اند و فوتبال ایران خیلی گران‌تر شده اما پیکان راه قبل را ادامه می‌دهد. امیدوام اعتماد ما به جوانان جواب بدهد و آنها بتوانند به تیم ما و در نهایت به فوتبال ایران کمک کنند

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره ملوان هم تاکید کرد: بازی خیلی سختی است، ملوان یک تیم با اصالت، با ریشه و باقدمت است که خوشحالم دوباره به سطح اول فوتبال ایران برگشت. بازی مشکلی پیش رو داریم، ملوان تیمش را حفظ کرده است، به خصوص که در لیگ یک کار کرده‌ام و بالا آوردن یک تیم از لیگ یک دشوار است.