شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#رامبد جوان

دکورهای «خندوانه» جمع شد/ آینده‌ای مبهم در انتظارِ برند چند ساله شبکه نسیم+ فیلم

دکورهای «خندوانه» جمع شد/ آینده‌ای مبهم در انتظارِ برند چند ساله شبکه نسیم+ فیلم

رامبد جوان در حالی از جمع‌آوری دکورهای «خندوانه» خبر می‌دهد که ابهام‌ها درباره آینده این برنامه چند ساله شبکه نسیم، بیشتر شده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،  هفتم مرداد ماه بود که رامبد جوان همزمان با پخش آخرین قسمت از فصل هشتم «خندوانه» متنی منتشر کرد و با بیان اینکه نمی‌داند در آینده چه خواهد شد، با مخاطبان خداحافظی کرد؛ او در عین حال نسبت به ساخت ادامه این برنامه هم ابراز امیدواری کرده بود.

مجری و طراح و کارگردان "خندوانه" درباره ساخت فصل نهم و بازگشت دوباره به آنتن، زمان مشخصی اعلام نکرد اما گفت که «یک شبی برمی‌گردیم پربارتر!»

او پیش از این در ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک در گفت‌وگو با علی ضیا از ساخت فصل نهم "خندوانه" بعد از ماه‌های محرم و صفر خبر داده بود.

محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم نیز به دنبال نشر شایعاتی مبنی بر حذف "خندوانه" و توقف ساخت برنامه "دورهمی" به خبرنگار تسنیم، گفته بود که این دو برنامه جزو سرمایه‌های سازمان صداوسیما هستند و مثل هرکار دیگری با ارتقاء محتوایی و فرمی به آنتن برخواهند گشت.

خندوانه , شبکه نسیم , صدا و سیما ,

اما حالا رامبد جوان با انتشار فیلمی از جمع‌آوری دکورهای «خندوانه» خبر داده و می‌گوید: «یک بار دیگه جمع کردن دکور و کلی خاطره».

البته مدیر شبکه نسیم به دنبال حواشیِ خداحافظی این برند چند ساله در شبکه نسیم، واکنش نشان داده و تاکید کرده که تصمیمی برای خداحافظیِ «خندوانه» وجود ندارد. 

حال باید دید با جمع شدنِ دکور برنامه و حرف و حدیث‌های این روزهای رسانه‌ها، «خندوانه» در فصل هشتم بسته می‌شود یا این برنامه با قدمت تلویزیون، بعد از محرم و صفر با تغییر و تحولاتی دوباره به تلویزیون برخواهد گشت؟

انتهای پیام/