شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتسال#اصفهان

کشاورز: کار هیچ تیمی در لیگ راحت نیست/ بازیکنانم در بهترین شرایط قرار دارند

کشاورز: کار هیچ تیمی در لیگ راحت نیست/ بازیکنانم در بهترین شرایط قرار دارند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: در بهترین شرایط خود قرار داریم اما کار هیچ تیمی در لیگ راحت نیست.

محمد کشاورز در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص وضعیت تیم فوتسال گیتی پسند در آستانه دیدار با تیم کراپ الوند اظهار داشت: درباره تیممان باید بگویم که خدا را شکر شرایط‌مان خیلی خوب است و هفته به هفته به ایده آل خود نزدیک‌تر می‌شویم و بچه‌ها خیلی سخت و با انگیزه در حال کار کردن هستند. 

وی ادامه داد: خیلی از بازیکنان ممنونم که کاملا حرفه‌ای، همه تلاششان را می‌کنند تا بهترین عملکرد خود را برای بازی‌ها ارائه بدهند. به عنوان سرمربی از همه آنها بسیار راضی هستم.

سرمربی گیتی‌پسند عنوان کرد: درباره بازی با کراپ هم باید بگویم که بنده اعتقاد دارم تیم راحت در لیگ وجود ندارد و همه بازی‌ها سخت است. ما بدون توجه به جایگاه جدولی تیم‌ها، فقط و فقط به پیشرفت تیمی و ارائه یک بازی با تمام ظرفیت و توان خود هستیم.

کشاورز در مورد صحبت‌های محمود خوراکچی سرمربی کراپ الوند که در خصوص داوری، گفت: خدا شاهد است تا قبل از مصاحبه سرمربی کراپ اصلا نمی‌دانستم که داوران مسابقه چه اشخاص هستند. دوست ندارم قبل از بازی با صحبت‌های غیر مسوولانه فشاری روی داور مسابقه قرار بگذارم.

وی تاکید کرد: ضمن احترامی که برای آقای خوراکچی قابل هستم، او مصاحبه‌ای هدف‌دار برای تحت فشار گذاشتن تیم داوری داشته و سعی کرده برای تیمش در روز مسابقه امتیازی از این طریق به دست بیاورد. به عقیده من این کار، کار درستی نبود و مطمئن هستم که تیم داوری و کمیته داوران وارد بازی سرمربی کراپ نخواهند شد و با حداکثر توان دنبال اجرای عدالت خواهند بود.

وی در پایان عنوان کرد: امیدوارم که روز جمعه شاهد ی بازی زیبا از سوی هر دو تیم باشیم و تماشاگرانی که به سالن می‌آیند از دیدن بازی لذت ببرند.

دیدار تیم‌های فوتسال کراپ و گیتی پسند روز جمعه در چارچوب هفته ششم لیگ برتر از ساعت ۱۷ برگزار می‌شود. 

تیم کراپ که میزبان این دیدار است با ۱۵ امتیاز در صدر جدول قرار گرفته و در سوی دیگر گیتی پسند به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در جایگاه سوم قرار دارد.