شهرخبر

ثوری: درباره علت درگذشت روستایی پیش‌داوری نکنید

ثوری: درباره علت درگذشت روستایی پیش‌داوری نکنید

رئیس فدراسیون بوکس درخواست کرد که در این روزهای سخت از علت درگذشت محمد امین روستایی پیش‌داوری نکنید.

به گزارش خبرگزاری برنا، حسین ثوری در خصوص درگذشت ناگهانی محمد امین روستایی ملی‌پوش جوان بوکس ایران گفت: بار دیگر این ضایعه دردناک و از دست دادن جوان آینده‌ساز بوکس ایران را به خانواده محترم آن مرحوم، جامعه بوکس و ورزش کشور، مردم غیور ملایر و استان همدان تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای همه بازماندگان طلب صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

وی افزود: قطعاً این اتفاق ناگوار دل همه ما را به درد آورد و همچنان به خاطر از دست دادن این جوان عزیز ماتم‌زده و در شوک هستیم، اما چاره‌ای جز تسلیم در برابر اراده الهی نداریم. فدراسیون بوکس با تمام وجود و در این روزهای سخت در کنار خانواده محترم روستایی خواهد بود تا در کنار هم داغ فرزند عزیزمان را پشت سر بگذاریم.

رئیس فدراسیون بوکس با اشاره به روزهای سخت خانواده آن مرحوم و جامعه بوکس عنوان کرد: در این روزهای سخت عاجزانه از همه درخواست می‌کنم در خصوص چرایی علت فوت این جوان پیش‌داوری نداشته باشند و با اظهارات و صحبت‌های غیرتخصصی خدایی نکرده موجبات رنجش بیشتر عزیزان آن مرحوم را فراهم نکنند.

ثوری تاکید کرد: باید در این لحظات سخت، صبور بود تا نتیجه بررسی‌های پزشکی و کالبد شکافی مشخص و دلایل فوت ناگهانی این جوان روشن شود.روستایی بعد از پایان تمرین تیم ملی جوانان دچار مشکل می‌شود و این در حالی است که در آن روز نیز تمرینات سنگین انجام نشده است. مطمئن باشید با مشخص شدن دلایل فوت حتماً در این زمینه اطلاع رسانی خواهد شد، اما در حال حاضر همه باید کمک کنیم و در کنار خانواده روستایی برای تحمل این داغ سنگین باشیم.

رئیس فدراسیون بوکس خاطرنشان کرد: از همه دوستان و بزرگوارانی که از ابتدای این حادثه تا امروز در کنار خانواده آن مرحوم حضور داشتند، قدردانی می‌کنم. از آقای جولایی مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان، قبایی‌زاده دبیر و مدیر اجرایی فدراسیون، هیئت بوکس و اداره کل ورزش و جوانان شهرستان کامیاران، هیات بوکس استان کردستان و همدان تشکر ویژه‌ای دارم.

انتهای پیام