شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#غزه

مقام صهیونیست: موشک‌های جهاد اسلامی در جنگ اخیر غزه بسیار دقیق بودند

مقام صهیونیست: موشک‌های جهاد اسلامی در جنگ اخیر غزه بسیار دقیق بودند

یک مقام صهیونیست با اشاره به خسارت‌های فراوانی که این رژیم در جنگ ۳ روزه غزه متحمل شد اعتراف کرد که موشک‌های شلیک شده توسط جنبش جهاد اسلامی به مواضع اسرائیل بسیار دقیق بودند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، روز گذشته یک مقام صهیونیست اعلام کرد، موشک‌هایی که «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به سمت مواضع اسرائیل در قدس شلیک کرد بسیار دقیق بود.

این مقام رژیم اشغالگر افزود، موشک‌های شلیک شده توسط جهاد اسلامی در جنگ اخیر غزه بسیار دقیق بود و خسارت‌های زیادی برای اسرائیل به بار آورد.

حملات سه روزه رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت 46 فلسطینی و زخمی شدن صدها نفر دیگر منجر شده است. در بین این شهدا 6 کودک فلسطینی نیز دیده می‌شوند.

ارتش رژیم صهیونیستی این جنگ را به بهانه مقابله با جنبش جهاد اسلامی آغاز کرد، اما به منوال جنگ‌های گذشته علیه غزه، با هدف گرفتن زیرساخت‌های حیاتی و مناطق مسکونی بار دیگر غیر نظامیان را آماج تهاجم وحشیانه خود قرار داد.

رژیم صهیونیستی پس از سه روز حمله علیه اهداف غیرنظامی و به شهادت رساندن مردم و کودکان غزه، در روز یک‌شنبه هفته جاری برای میانجی‌گری جهت پایان درگیری به مصر متوسل شد. سرانجام تل‌آویو با پذیرش شروط جنبش جهاد اسلامی و بدون هیچ دستاوردی به توافق آتش‌بس رسید و درگیری متوقف شد.

روز گذشته شبکه 10 عبری گزارش داد که تل‌آویو از انجام اقدامات تلافی‌جویانه در کرانه باختری در پاسخ به ترور «ابراهیم النابلسی» فرمانده گردان های شهداء الاقصی و دو تن از همراهانش به دست نظامیان ارتش اسرائیل در نابلس ترس دارد.

ارتش رژیم صهیونیستی تنها دو روز پس از آتش‌بس با میانجیگری مصر بین مقامات تل‌آویو و جنبش جهاد اسلامی، حملات و بازداشت‌ها در کرانه باختری و قدس را تشدید کرده است.

انتهای پیام/