شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال مادرید#اروپا#فوتبال

رئال مادرید فاتح سوپرکاپ اروپا شد/ شروع پر قدرت کهکشانی‌ها با گلزنی بنزما

رئال مادرید فاتح سوپرکاپ اروپا شد

رئال مادرید با برتری مقابل اینتراخت فرانکفورت، فاتح سوپرکاپ فوتبال اروپا شد.

به گزارش مشرق، در یکی از مهمترین دیدارهای فوتبال اروپا، چهارشنبه شب و از ساعت ۲۳:۳۰ دو تیم رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و اینتراخت فرانکفورت قهرمان لیگ اروپا در ورزشگاه المپیک هلسینکی فنلاند به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری دو بر صفر به سود کهکشانی‌ها خاتمه یافت و بدین ترتیب شاگردان آنچلوتی فاتح سوپرکاپ فوتبال اروپا شدند.

رئال مادرید پیش از بازی امشب با چهار قهرمانی و دو نایب قهرمانی پس از بارسلونا و میلان سومین تیم پرافتخار این مسابقه بود و با برد در این دیدار کهکشانی‌ها به دومین تیم موفق این بازی تبدیل شدند. از طرفی این نخستین حضور اینتراخت در این دیدار مهم بود.

از طرفی فرانکفورت در شرایطی پای به این دیدار گذاشت که در هفته نخست بوندسلیگا با ۶ گل از بایرن مونیخ شکست خورده بود و به همین خاطر با روحیه نه چندان خوبی پا به این دیدار گذاشتند.

البته آنها دنبال این بودند که پس از بایرن مونیخ به دومین تیم آلمانی تبدیل شوند که سوپرکاپ را بالای سر می‌برند.

با این حال این ابتدا رئال مادرید بود که روی ارسال کاسمیرو توسط آلابا به گل رسید تا نیمه نخست را رئال برنده به رختکن برود.

در نیمه دوم باز هم این مادریدی‌ها بودند که به گل رسیدند. در دقیقه ۶۵ کریم بنزما روی یک حرکت ترکیبی با پاس وینیسیوس گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا خیال کهکشانی‌ها بابت این برد راحت شود. بدین ترتیب شاگردان آنچلوتی فاتح سوپرکاپ اروپا شدند.

رئال مادرید فاتح سوپرکاپ اروپا شد

بنزما با گلی که امشب به ثمر رساند از رکورد ۳۲۳ گل رائول گونزالس‌ عبور کرد و با ۳۲۴ گل پس از رونالدو به دومین گل زن برتر تاریخ کهکشانی‌ها تبدیل شد.

بدین ترتیب مادریدی‌ها با پنج قهرمانی و دو نایب قهرمانی به دومین تیم پر افتخار این رقابت تبدیل شدند. 

ترکیب رئال مادرید:

کورتوا، آلابا، میلیتائو، کارواخال، مندی، تونی کروس، کاسمیرو، مودریچ، والورده، وینیسیوس و کریم بنزما.

ترکیب اینتراخت:

کوین ترپ، توره، توتا، اندیکا،ناف، روده، سوو، لنز،کینگاستورم، لائوری و کامادا.

منبع: ایرنا