شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اشتغال#سرمایه گذاری

اقدامات مرکز مشارکت ها، سرمایه گذاری و اقتصاد ورزش/ از اشتغال قهرمانان ورزشی تا جذب سرمایه گذار برای توسعه ورزش

اقدامات مرکز مشارکت ها، سرمایه گذاری و اقتصاد ورزش/ از اشتغال قهرمانان ورزشی تا جذب سرمایه گذار برای توسعه ورزش

سرپرست مرکز مشارکت ها، سرمایه گذاری و اقتصاد ورزش اقدامات این مرکز در یک ماه اخیر را تشریح کرد که در آن به جلساتی جهت برنامه ریزی برای اشتغال قهرمانان ورزشی، VAR بومی و جذب سرمایه گذار برای توسعه ورزش کشور اشاره شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی رضا کلانتری سرپرست مرکز مشارکت ها، سرمایه گذاری و اقتصاد ورزش در گفتگو با این پایگاه خبری اقدامات این مرکز در یک ماه اخیر را تشریح کرد.

وی اظهار داشت: در اولین اقدام پس از حضور به عنوان سرپرست مرکز مشارکت‌ها، سرمایه‌گذاری و اقتصاد ورزش، جلسه کمیته سیاستگذاری مرکز را با موضوع بررسی عملکرد یکسال گذشته برگزار کردیم و طی آن سیاست‌ها و برنامه‌های عملیاتی مرکز تدوین شد.

وی به نشست با معاونت توسعه ورزش قهرمانی اشاره کرد و افزود: در این نشست جهت همکاری در موضوعات مشترک از جمله توسعه صنعت باشگاه‌داری، اشتغال قهرمانان ورزشی، VAR بومی و نشست مشترک با فدراسیون‌های ورزشی اعلام آمادگی کردیم که مقرر شد در فواصل زمانی مشخص نشست های کارشناسی برگزار و برنامه مشترک جهت همکاری تدوین شود.

کلانتری به تشکیل کارگروه تولید دانش بنیان و اشتغال زایی و برگزاری سه جلسه این کارگروه اشاره کرد و گفت: در این جلسات برای عملیاتی کردن شعار سال برنامه ریزی و مقرر شد نمایشگاه تولید دانش بنیان, تولید ایرانی افتخار ایرانی، با برنامه ریزی مناسب برگزار شود.

وی همچنین به نشست با سازمان سرمایه گذاری خارجی با موضوع بررسی پرونده سرمایه گذاری یک شرکت خارجی اشاره کرد و گفت: مشاوره لازم در این زمینه صورت گرفت و مقرر شد موضوع در کمیته کارشناسی سرمایه گذاری و جذب مشارکت ها مطرح و نتیجه به سازمان سرمایه گذاری خارجی اعلام شود.

کلانتری از شرکت در جلسه ۲۵۹ سازمان سرمایه گذاری خارجی با موضوع بررسی کارشناسی و ارزیابی طرح پیشنهادی کلان اقتصادی یک شرکت خارجی خبر داد و گفت: به دلیل ابهامات متعدد مقرر شد این موضوع در کمیته کارشناسی سرمایه گذاری و جذب مشارکت های وزارت متبوع ارائه و نتیجه مذاکرات جهت طرح در جلسه آینده هیات سرمایه گذاری خارجی ارسال شود.

برگزاری چهار نشست تخصصی با موسسه غیر تجاری نوین انصار امیر ری، کارگزار ایرانی شرکت خارجی در خصوص احداث مجتمع ورزشی گردشگری هشتاد هزار نفری با سرمایه گذاری این شرکت، تشکیل اولین کمیته تخصصی سرمایه گذاری و جذب مشارکت ها و بررسی سه طرح سرمایه گذاری شرکت خارجی، طرح VAR ایرانی و طرح شتاب دهنده انسان، نشست با سرمایه گذاران شرکت پتروشیمی آکا و شرکت نیرو محرکه با هدف سرمایه گذاری در طرح های ورزشی و حمایت از تیم های ملی، نشست با دفتر توسعه ورزش همگانی با موضوع ورزش اقتصادی یا اقتصاد ورزش، نشست تخصصی با مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با موضوع بررسی طرح های سرمایه‌گذاری و فرصت‌های سرمایه گذاری در ورزش تهران و جذب سرمایه گذار جهت اجرای طرح ورزشگاه تختی، نشست با اصحاب رسانه با هدف تبیین طرفیت های صنعت ورزش از دیگر اقداماتی بود که علی رضا کلانتری به آنها اشاره کرد.

انتهای پیام/