شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استانی#قائم

قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور:موضوعات مهم و اثرگذار استانی با بهره‌مندی از نقطه نظرات نخبگان شناسایی و پیگیری شود

قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور:موضوعات مهم و اثرگذار استانی با بهره‌مندی از نقطه نظرات نخبگان شناسایی و پیگیری شود

قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر ضرورت استفاده از کمک‌های فکری سرآمدان کشور گفت: با بهره‌مندی از نقطه نظرات نخبگان و افراد متخصص موضوعات مهم و اثرگذار استانی شناسایی و پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ احمد رحمانیان در بخشی از سخنان خود در جمع بازرسان و کارکنان بازرسی استان فارس بر لزوم آسیب شناسی مشکلات و موضوعات مهم استان از سوی بازرسی تاکید کرد و خواستار تدوین برنامه‌ای مبتنی بر رفع آسیب‌ها و مشکلات فارس شد.

قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور گفت: باید پیگیری اجرای منویات رهبر معظم انقلاب، سیاست‌ها و دیدگاه‌های رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان بازرسی در دستور کار قرار گیرد و به جد پیگیری شود.

رحمانیان با اشاره به تأکیدات رئیس سازمان مبنی بر توجه ویژه به موضوعات کلان، خطاب به بازرسان یادآور شد؛ هنگام بازرسی‌ها قوانین و مقررات مرتبط با دستگاه‌های مربوطه را مطالعه و با اطلاعات کافی به موضوعات ورود کنید.

وی بر لزوم استفاده از نقطه نظرات نخبگان با اولویت پیشگیری تاکید کرد و از بازرس کل استان فارس خواست با بهره گیری از نقطه نظرات نخبگان و افراد متخصص موضوعات مهم و اثرگذار استان را شناسایی و پیگیری کند.

قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور همچنین خواستار راه اندازی بانک اطلاعاتی از نیروهای متخصص و کارآمد علمی و اجرایی در استان شد و تاکید کرد؛ با راه اندازی این بانک می‌توان در مواقع لزوم از کمک‌های فکری و نقطه نظرات این افراد استفاده کرد.

انتهای پیام